Główną aktywnością zaplanowaną na okres jesiennych działań wizerunkowych Mąki Szymanowskiej jest loteria z nagrodami o wartości ponad 100 000 zł. Do wygrania są trzy nagrody główne po 20 000 zł na remont kuchni oraz 5 urządzeń wielofunkcyjnych Thermomix. Ponadto codziennie konsumenci mają szansę na zdobycie jednej z 95 maszyn do wypieku chleba.
Mechanizm promocji jest prosty. Konsument wysyła unikalny kod z wnętrza opakowania Mąki Szymanowskiej smsem lub za pośrednictwem strony: www.makaszymanowska.pl. Każdy kod bierze udział w trzech losowaniach, daje zatem szansę na zdobycie kilku nagród. Loteria potrwa do 25 marca 2016 roku.
Zobacz również
Za organizację promocji odpowiada Albedo Marketing, a za realizację spotu – TV Film Produkcja. Zakupem mediów i przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM (Universal McCann).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell