Pochodzący z Cieszyna Jan Błachowicz to wielokrotny zwycięzca niezwykle popularnych walk MMA, grappler i zawodnik boksu tajskego. Zawodową karierę w mieszanych sztukach walki rozpoczął w 2007 r. W latach 2011 – 2014 był międzynarodowym mistrzem KSW, a od 2015 r. związany jest z amerykańską federacją UFC. We wrześniu ubiegłego roku wywalczył w niej tytuł mistrza wagi półciężkiej.
Jan Błachowicz jest wybitnym sportowcem, który z żelazną konsekwencją realizuje swoje marzenia. Aktualnie sięgnął po najwyższy tytuł sportowy, ale nie zatrzymuje się. Predator jako marka skierowana dla graczy ma dokładnie ten sam charakter. Niezależnie od sytuacji wspiera swoich użytkowników w dążeniu do realizacji marzeń. Uwagę producenta oprócz osiągnięć sportowych, zwrócił również charakter Jana Błachowicza poza oktagonem oraz fakt, że jest graczem. Nieustępliwość i ambicja w dążeniu do celu doskonale wpisują się w DNA marki Predator.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Oprócz zaangażowania w karierę na profesjonalnym ringu, Jan Błachowicz jest również wielkim miłośnikiem gamingu. Determinacja i dyscyplina, które sprawdzają się podczas walk w oktagonie, są również gwarancją sukcesu podczas rozgrywki w świecie wirtualnym. Bardzo nas cieszy, że Jan Błachowicz został ambasadorem marki Predator. Współpraca ze sportowcem realizowana będzie pod hasłem „Odnajdź w sobie siłę”, bo ciągłe poszukiwanie nowej energii do działania to wartość bliska nie tylko mistrzom sportu, lecz również marce Predator – powiedział Łukasz Łopuszyński, country manager w Acer Polska.
– Doświadczenia wyniesione z ringu staram się wykorzystywać również w chwilach, kiedy odpoczywam od sportu. Czas wolny od treningów poświęcam m.in. gamingowi, w którym siła woli i pokonywanie własnych słabości są równie ważne, jak podczas bezpośredniej walki z przeciwnikiem. Bardzo się cieszę, że będę mógł współpracować z marką Predator, której sprzęt zawsze ceniłem nie tylko za wyjątkową wydajność, lecz również za jakość wykonania, wytrzymałość i dbałość o najmniejsze detale – dodał Jan Błachowicz.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Odnajdź w sobie siłę”, a sama akcja ma inspirować konsumentów do niepoddawania się i walki o stanie się mistrzem. Wspiera wiarę w to, że nasi gracze mają w sobie pokłady nieposkromionej mocy, które pozwolą im stać się niezwyciężonymi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Współpracę Jana Błachowicza z marką Predator będzie można śledzić w mediach społecznościowych sportowca oraz na kanałach Predatora. Uzupełnią ją także działania digital i komunikacja PR. Producent sprzętu dla graczy będzie wspierał Jana Błachowicza podczas jego walk na ringu oraz towarzyszył w codziennym życiu, dostarczając mu produkty marki Predator.