Odpowiedzialna moda w nowej kolekcji PUMA x THE HUNDREDS

Sportowa marka PUMA ponownie łączy siły z The Hundreds, prezentując nową linię odzieży, butów i akcesoriów zaprojektowanych z myślą o odpowiedzialnej modzie.
O autorze
1 min czytania 2020-09-25

Twórcom przyświecała idea lepszej przyszłości, wyrażając ją poprzez zastosowanie bardziej zrównoważonych materiałów, organicznej bawełny oraz inspirujących haseł i grafik.

Naturalne tkaniny oraz te pochodzące z recyklingu zostały użyte z przemyślaną funkcjonalnością. Znajdziemy tu m.in.: skórę nie zawierającą chromu, a także gumy oraz siatki z recyklingu, z których wykonano cholewki butów, podeszwę oraz wyściółkę. Niektóre z elementów kolekcji są dwustronne, umożliwiając różnorodne zastosowanie.

The Hundreds kontynuuje pracę na klasycznych modelach PUMA, czerpiąc z archiwum tenisowego marki. Buty PUMA x The Hundreds Perfomer zyskały nową, odważną kolorystykę, a ich cholewkę wykonano z siateczki oraz nylonu połączonych z neoprenowymi i syntetycznymi nakładkami. W kolekcji znajdują się także takie sylwetki jak Future Rider oraz RS-2K.

Pośród propozycji PUMA x The Hundreds pojawiła się również zapinana na suwak kurtka Chore w dwóch kolorystykach – czarnej i beżowej, dopasowane spodnie Chino, dwustronna bluza z kapturem oraz szorty wykonane z bawełny organicznej. Torba Convertible umożliwia korzystanie na dwa sposoby – złożoną, w formie listonoszki z kieszeniami na suwak lub jako torbę typu shopper z nadrukowanym hasłem “For the World”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

The Hundreds zostało założone w 2003 roku w Los Angeles przez Bobby’ego Kima i Bena Shenassafara. To nie tylko streetwearowa marka, ale także platforma medialna poświęcona globalnej kulturze ulicznej. Misją PUMA i The Hundreds jest wpływ na zmianę sposobu myślenia, aby móc wspólnie pracować nad stworzeniem lepszej przyszłości.

Kolekcja pojawi się w sprzedaży 26 września w oficjalnych sklepach PUMA, na www.PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się