…a zarazem w czytelny sposób dostarcza wszystkich najważniejszych informacji.
Największą zaletę nowej strony stanowi sposób przedstawienia treści. Jej twórcy postawili na nowoczesność i przejrzystość. Zadbali o to, by na www.kp.pl znalazły się najważniejsze informacje dotyczące Kompanii Piwowarskiej i jej piw, a nawigacja była przyjazna dla użytkownika. Jak podkreśla agencja Flying Bisons, odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie projektu, podstawowym założeniem było stworzenie czytelnej, ale też eleganckiej strony, która będzie eksponowała kluczowe informacje dla osób zainteresowanych firmą.
Zobacz również
Przejrzysty układ strony pozwala szybko odnaleźć informacje o firmie i oferowanych przez nią piwach, wśród których są ulubione marki Polaków – Tyskie, Żubr czy Lech; zapoznać się z historią browarów należących do KP, jak również z działaniami z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Osoby zainteresowane aplikowaniem do Kompanii Piwowarskiej w zakładce „Kariera” znajdą nie tylko aktualne oferty pracy, staży i praktyk, opis benefitów pracowniczych i szkoleń, ale także poradnik, jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej.
Funkcjonalność idzie w parze z estetyką – w momencie otwarcia witryny oczom użytkowników ukazuje się film, który prezentuje Kompanię Piwowarską „w pigułce”. Nie brakuje też klimatycznych zdjęć, czytelnych ikonek i subtelnych szkiców.
Nowa strona jest responsywna i można z niej wygodnie korzystać na urządzeniach mobilnych. Dostępna jest w języku polskim i angielskim, a ponadto w wersji dla słabowidzących – o podwyższonym kontraście.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Jestem przekonana, że nowa strona stanie się przydatnym i przejrzystym źródłem informacji dla wszystkich osób spoza firmy – kandydatów do pracy w KP, partnerów biznesowych, dziennikarzy czy wreszcie piwoszy. Z kolei dla pracowników Kompanii Piwowarskiej będzie – mam nadzieję – powodem do dumy – mówi Joanna Kwiatkowska, kierownik ds. komunikacji w Kompanii Piwowarskiej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing