„Oferta nie do przejedzenia” od Orange i Leo Burnett Warszawa

O autorze
1 min czytania 2023-09-19

Zespół Orange oraz agencja Leo Burnett serwują nam nową odsłonę kampanii Orange na kartę. Na jakie korzyści możemy liczyć? Każdy, kto zdecyduje się wybrać ofertę, otrzyma dodatkowo 2500 GB za darmo przez rok z usługą „Bez limitu”. Całą historię przedstawił nam lubiany przez wszystkich kabaretowy duet – Robert Górski i Mikołaj Cieślak, którzy przyprawili całość szczyptą humoru.

W nowym spocie panowie wcielają się w dwie charakterystyczne role – beztroskiego wesołka i grymaśnego malkontenta. Tym razem przenosimy się do restauracji, gdzie kelner Mikołaj obsługuje podekscytowanego gościa Roberta. Co z tego wyszło? Czy było smacznie? I przede wszystkim – jak najnowsza oferta odnalazła się w kulinarnym świecie? Zobaczcie sami.

Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty w wersjach 30 i 15 sekund, które można obejrzeć na kanałach należących m.in. do stacji TVN, Polsat, TVP. Kreacje będą też emitowane w mediach społecznościowych w specjalnych formatach. 

Nad nowym konceptem czuwał reżyser Adrian Chudek. Film wyprodukowało Studio Filmowe M5, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj