Użytkownicy mogą porównywać ponad 5,5 miliona ofert Amazon.de z licznych kategorii i tym samym uzyskać łatwiejszy dostęp do setek nieosiągalnych w Polsce produktów.
Kristina Hasenheit, Product Owner Import w idealo internet GmbH, tłumaczy wybór niemieckojęzycznej strony Amazona geograficzną bliskością między Polską i Niemcami oraz związanymi z tym niższymi kosztami i czasem dostawy. „Jako niezależna porównywarka cen chcielibyśmy zaoferować naszym użytkownikom możliwie największą różnorodność ofert. Tak ważnego gracza na rynku e-commerce jak Amazon nie mogło tu oczywiście zabraknąć”.
Zobacz również
Z badań przeprowadzonych przez Instytut Badania Rynku Nielsen wynika, że 34% Polaków zainteresowanych jest zakupami online za granicą oraz korzystaniem z niższych cen wielu produktów w innych krajach. Amazon nie posiada aktualnie swojej polskiej strony.
Źródło: www.idealo.pl
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]