TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Off-roadowo z Land Roverem po Polsce

Zakończył się 3 tygodniowy road show The Above & Beyond Tour 2018 Land Rovera i Range Rovera po 5 miastach Polski. Po wizycie na poznańskich targach Moto Show, w Gdyni i Warszawie, miasteczko brytyjskich marek odwiedziło Kraków oraz Katowice.
O autorze
1 min czytania 2018-04-27

To pierwsza edycja tej imprezy w Polsce, a za jej organizację odpowiadała agencja Ministry Of Creativity.

Główną atrakcją imprezy w każdym mieście był specjalny tor off-roadowy składający się z windy i rampy, na których można bliżej poznać właściwości modeli Land Rovera w czasie zjazdu w 40 stopniowym nachyleniu oraz kąty natarcia, zejścia, kąt rampowy czy wykrzyw osi.

Do dyspozycji gości było 10 samochodów testowych, w tym 2 do jazdy po rampie oraz dodatkowe pojazdy dostarczane przez regionalnych dealerów. Dzięki temu ponad 300 gości w każdym mieście mogło dokładnie poznać pełną gamę marki Land Rover i Range Rover. Miasteczka The Above & Beyond Tour 2018 zlokalizowane były w popularnych i centralnych miejscach, co przełożyło się na ogromny zasięg obecności marki w przestrzeni 5 miast.

W każdej lokalizacji impreza trwała 2 lub 3 dni i skierowana była głównie do klientów biznesowych. Oprócz jazd testowych i przejazdu przez windę oraz rampę, mieli oni okazję spotkać się ze Sławomirem Makarukiem, 6-krotnym uczestnikiem rajdów Camel Trophy. Startował on wówczas modelem Land Rover Discovery. W czasie spotkania opowiadał o historii marki Land Rover, własnych doświadczeniach i wspomnieniach z legendarnego rajdu. Goście mieli dodatkowo do dyspozycji namiot VIP z pełną obsługą cateringową.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Specjalny tor off-roadowy miał formę otwartą, w której zainteresowana osoba mógła wziąć udział, z czego skorzystało dodatkowo prawie 600 osób. Wystarczyło przyjść na miejsce i się zarejestrować, aby samemu odczuć emocje związane z przejazdem przez rampę oraz zjazdem z 40 stopniowego nachylenia.

Miasteczko The Above & Beyond Tour 2018 zajmowało powierzchnię około 1200 m2 i jego instalacja zajmowała 8 godzin. Jego demontaż trwał jedynie 4 godziny, co pozwoliło otwierać miasteczko 32 godziny po jego zamknięciu w poprzednim mieście. Przy projekcie pracowało prawie 20 osób, nie licząc osób po stronie klienta.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Każde wydarzenie wspierane było przez lokalną kampanię promocyjną w radiu i w internecie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„To była ogromna frajda organizować po raz pierwszy w Polsce The Above & Beyond Tour 2018. Koordynacja tak dużych wydarzeń w 5 różnych miastach w ciągu zaledwie 3 tygodni, wymagała od nas perfekcyjnej współpracy z klientem, dealerami oraz zarządcami obiektów. Zależało nam na jak najlepszych i prestiżowych lokalizacjach, co jak widać, że przełożyło się na sukces tego road show” – powiedział Mariusz Nowak, CEO Ministry Of Creativity.