Koszulka domowa to zwrot w stronę klasyki, z charakterystycznym czerwonym kołnierzykiem. Centralnie umieszczone godło, powiększone w stosunku do poprzednich strojów, wyraża naszą tożsamość i pozwala poczuć siłę wspólnoty. Po raz pierwszy w historii wyjazdowego zestawu koszulka posiada oryginalny graficzny wzór, z trzema odcieniami czerwieni nakładającymi się na siebie, tworząc bogaty efekt gradientu.
Nowe stroje zostały zaprojektowane przy wykorzystaniu m.in. technologii Dri-FlT ADV, zapewniającej m.in. odpowiednią wentylację, aby sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających użytkowników. Dopełnieniem strojów jest logo reprezentacji Polski umieszczone na tyle kołnierzyków oraz unikatowy zestaw czcionek, który przy personalizacji nazwiskiem i numerem nadaje wyrazistości.
Zobacz również
Nowe koszulki po raz pierwszy będzie można zobaczyć na boisku w barażowym meczu Polska – Estonia, który zostanie rozegrany 21 marca o godzinie 20:45 na PGE Narodowym w Warszawie. Następnie ubiorą je młodzieżowi reprezentanci do lat 21 w starciu z Bułgarią, 26 marca na Stadionie Śląskim, oraz reprezentantki Polski w meczu z Austrią, 9 kwietnia na stadionie w Gdyni.
Zdjęcia: materiały prasowe
PS Nike stworzyło sesję zdjęciową strojów Reprezentacji, uderzającą w polskie stereotypy
Wczoraj zaprezentowano nowe koszulki piłkarskiej reprezentacji Polski. Przygotowała je firma Nike i wszystko byłoby w porządku, gdyby nie sesja z nowymi strojami w roli głównej. Postawy modeli, jak i sceneria wywołały fale negatywnych komentarzy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing