Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski

Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski
PZPN oficjalnie prezentuje nowy wzór koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski. Narodowa kadra gra w tych strojach od początku marca 2024.
O autorze
1 min czytania 2024-03-18

Koszulka domowa to zwrot w stronę klasyki, z charakterystycznym czerwonym kołnierzykiem. Centralnie umieszczone godło, powiększone w stosunku do poprzednich strojów, wyraża naszą tożsamość i pozwala poczuć siłę wspólnoty. Po raz pierwszy w historii wyjazdowego zestawu koszulka posiada oryginalny graficzny wzór, z trzema odcieniami czerwieni nakładającymi się na siebie, tworząc bogaty efekt gradientu.

Nowe stroje zostały zaprojektowane przy wykorzystaniu m.in. technologii Dri-FlT ADV, zapewniającej m.in. odpowiednią wentylację, aby sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających użytkowników. Dopełnieniem strojów jest logo reprezentacji Polski umieszczone na tyle kołnierzyków oraz unikatowy zestaw czcionek, który przy personalizacji nazwiskiem i numerem nadaje wyrazistości.

Nowe koszulki po raz pierwszy będzie można zobaczyć na boisku w barażowym meczu Polska – Estonia, który zostanie rozegrany 21 marca o godzinie 20:45 na PGE Narodowym w Warszawie. Następnie ubiorą je młodzieżowi reprezentanci do lat 21 w starciu z Bułgarią, 26 marca na Stadionie Śląskim, oraz reprezentantki Polski w meczu z Austrią, 9 kwietnia na stadionie w Gdyni.

Zdjęcia: materiały prasowe

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Nike stworzyło sesję zdjęciową strojów Reprezentacji, uderzającą w polskie stereotypy

Wczoraj zaprezentowano nowe koszulki piłkarskiej reprezentacji Polski. Przygotowała je firma Nike i wszystko byłoby w porządku, gdyby nie sesja z nowymi strojami w roli głównej. Postawy modeli, jak i sceneria wywołały fale negatywnych komentarzy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing