Gdy wchodzisz w dorosłość, masz do ogarnięcia wiele spraw – tych ważnych i tych codziennych. Celem kampanii „Ogarnij po swojemu” była zmiana wizerunku marki Allegro w oczach przedstawicieli pokolenia Z. Komunikacja pokazuje młodym ludziom, że Allegro zna ich świat, rozumie potrzeby i oferuje to, czego szukają. W tym celu powstały wykorzystane w digitalu materiały video, dedykowany landing page oraz spoty audio na platformę Spotify.
Głównym nośnikiem komunikacji jest minutowy film zrealizowany w formie manifestu. Rozpoznawalne przez pokolenie Z sytuacje i spontaniczna narracja opowiadają o tym, co dla nich najważniejsze – pasjach, marzeniach, potrzebie wyrażania siebie, budowania relacji oraz ciągłym poszukiwaniu inspiracji. Precyzyjnie profilowane krótkie filmy koncentrują się na konkretnych potrzebach i podkreślają główny komunikat – czegokolwiek szukasz, ogarniesz to z Allegro.
Zobacz również
Materiały video pojawiły się w kanałach social media – Tik Tok, Facebook, Instagram oraz Youtube. Dedykowany landing page łączy komunikację wizerunkową z aspektem sprzedażowym. Dodatkowo kampanię wsparły spoty audio stworzone z myślą o platformie Spotify.
Filmy wyreżyserował Krzysztof Grajper, za produkcję odpowiada MOON Films, za postprodukcję obrazu –Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice. Wyborem i zakupem mediów do kampanii zajęły się agencje: Handmade, LiquidThread oraz Starcom.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell