Nowy układ umożliwia Ogilvy włączenie do swojej oferty digitalowych kompetencji JWT Lemon Sky, takich jak produkcja contentu, performance, project management, technology development i social media, podczas gdy JWT Lemon Sky skorzysta na dostępie do szerokiego zaplecza talentów pracujących w Ogilvy.
Warszawskie oddziały firm połączą swoje biura pod wspólnym adresem w połowie bieżącego roku, zachowując jednocześnie wrocławski oddział JWT Lemon Sky.
Zobacz również
Beata Turlejska, dotychczasowa CEO JWT Lemon Sky rozstaje się z firmą, która od tej pory będzie zarządzana przez Agnieszkę Wasilewską, Prezes Zarządu i Managing Director Grupy Ogilvy w Polsce. Pozostała kadra zarządzającą JWT Lemon Sky będzie ściśle współpracować z zespołem zarządzającym Ogilvy, by zapewnić jak najszybsze i najbardziej płynne przejście okresu transformacji.
Toby Hoare, Chief Executive J. Walter Thompson Europe, powiedział: “Ogilvy dowiodło, że skutecznie umie połączyć w komunikacji kreatywność z efektywnością. Dzięki partnerstwu z JWT Lemon Sky oraz wykorzystaniu jego digitalowych, produkcyjnych i technologicznych kompetencji, stworzy potężną siłę na polskim rynku.”
“Ten ruch wpisuje się w globalną strategią grupy WPP, polegającą na stymulowaniu synergii w biznesie przy jednoczesnym zachowaniu poszczególnych kompetencji, umiejętności i wiedzy specjalistycznej, by zapewnić jeszcze lepszą obsługę naszych klientów” skomentował fuzję Paul O’Donnell, Worldwide Executive Director, Ogilvy & Mather Chairman.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agnieszka Wasilewska, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy w Polsce, dodaje: “Zintegrowana oferta naszej agencji, której główną osią są długoterminowe strategie komunikacji marek w oparciu o unikalne kreatywne idee, wzbogacona dodatkowo o kompetencje JWT Lemon Sky z zakresu digital będzie stanowić znaczącą wartość w budowie i rozwoju biznesu zarówno dla Klientów Ogilvy, jak i Klientów JWT.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Proces fuzji obu agencji zakończy się w 2018 roku.