Idea kreatywna kampanii opiera się na przedstawieniu nju mobile jako marki dla niezainteresowanych tym co zbędne. To marka dla wszystkich, których nie interesują limity, długoterminowe zobowiązania, płacenie z góry za niewykorzystane minuty, kolejne „słuchawki” czy drogie oferty, w których „masz wszystko”. Jak przekonuje animowany bohater kampanii, jeśli interesuje Cię tani Internet, rozmowy i SMSy bez długoterminowych zobowiązań, to marka nju mobile jest dla Ciebie!
Autorem kampanii jest zespół kreatywny Ogilvy & Mather Advertising pod przewodnictwem Janka Majle: Bartek Walczuk (Art) i Magda Kaczor (Copy), który ściśle współpracował ze strategami: Elą Twardowską i Rafałem Broniarkiem z Ogilvy Brand Consulting. Pracami zespołu Client Service kieruje Justyna Bublijewska. Za branding i logo nowej marki odpowiedzialna jest agencja Good. Ze strony Klienta w działania zaangażowani byli między innymi: Paweł Patkowski, Szymon Biela oraz Anna Słomska.
Zobacz również
Ciekawostką jest to, że w castingu na głos bohatera zwyciężył Bartek Walczuk i to właśnie jego można usłyszeć w spotach.
Za rozwój kampanii w mediach społecznościowych i wszelkie działania on-line odpowiada zespół Ogilvy Interactive pod kierunkiem Jakuba Krawczyka, a za produkcję serii animowanych filmów odpowiada dom produkcyjny Redworks.
Kampania rozpocznie się 26 kwietnia i obejmie swoim zasięgiem: TV, OOH, on-line, print. Media zaplanował dom mediowy MEC.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing