Ogilvy & Mather Warszawa w Brytyjskim Parlamencie

Po raz pierwszy w historii polskiej reklamy agencja z Warszawy miała zaszczyt wystąpić w Brytyjskim Parlamencie.
O autorze
1 min czytania 2015-12-03

 Powodem tego wydarzenia jest fakt, że Ogilvy & Mather Warszawa jest autorem dedykowanej na rynek brytyjski kampanii społecznej dla British Stammering Association (BSA). I to dopiero początek.

Kampania powstała z inicjatywy agencji, na rzecz jednej z największych na świecie fundacji zajmujących się problemem jąkania – British Stammering Association. Jak na razie, działania maja formę reklam prasowych i plakatów w największych międzynarodowych korporacjach. Celem kampanii jest wsparcie jąkających się w ich środowisku pracy i oswajanie jąkania wśród wszystkich, którzy mogą mieć styczność z osobami dotkniętymi zaburzeniami mowy. Autorami pomysłu są Marcin Pucyk oraz Kamil Kotarba.

Skala i rozmach działań oraz pozytywny odbiór pierwszego etapu kampanii sprawiły, że przedstawiciele Ogilvy zostali zaproszeni do brytyjskiego parlamentu, aby współuczestniczyć w specjalnym spotkaniu organizowanym przez BSA. Maciej Marasek, Elżbieta Twardowska oraz Jim Young, jako przedstawiciele Ogilvy Polska, mieli sposobność wystąpić na tym niezwykłym wydarzeniu. Prezentacja przygotowanej przez Ogilvy Polska kampanii, zakończona krótkim wystąpieniem Macieja Maraska, były jednym z ważniejszych punktów programu spotkania w brytyjskim parlamencie.

W wydarzeniu wzięli również udział członkowie kadry zarządzającej BSA oraz firm zrzeszonych w English Stammering Network (ESN). Projekt wspierają bowiem brytyjskie firmy, m.in. Ernst & Young, Shell, DHL, czy tez brytyjskie Ministerstwo Obrony, którzy jako pracodawcy dostrzegają znaczenie tego problemu i chcą aktywnie brać udział w kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kampania powstała z inicjatywy agencji – mówi Maciej Marasek, Dyrektor Kreatywny Ogilvy & Mather –  Zainspirowała nas historia znajomego copywritera, który sam borykał się z tym problemem – dodaje.

Ogilvy Polska wraz z BSA będą wspólnie pracować nad kontynuacją kampanii i poszerzeniem jej zasięgu. Planowana jest kolejna, większa odsłona działań, z wykorzystaniem filmów, spotów radiowych, kanałów internetowych oraz światowych celebrytów, których w przeszłości dotknął ten problem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Poniżej przedstawiamy stworzone na potrzeby kampanii kreacje:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się