…oferty, dostępne tylko w nju!
W najnowszej kampanii nju mobile znów przełamuje komunikacyjne stereotypy: „Only nju” znosi abonament! Od teraz użytkownicy nju mobile, będą mieli szansę zobaczyć kwotę rachunku 0 zł, jeśli w danym miesiącu nie korzystali z telefonu, a korzystając z usługi „wszystko komórkowe za 29 zł” nie zapłacą więcej niż 29 zł miesięcznie.
Zobacz również
”Format „Only nju” został stworzony aby powrócić do komunikacyjnych korzeni marki. Nju rzuca kolejne wyzwania polskiemu rynkowi telekomunikacyjnemu, a do tego jest synonimem prostoty i rozwiązań dopasowanych do potrzeb konsumentów. W komunikacji podkreślamy te cechy, które ma tylko nju, a dzięki powiązaniu z utworem The Platters („only nju”) zyskaliśmy łatwo zapamiętywalny motyw głęboko związany z benefitem marki” – mówi Marcin Mroczek Deputy Creative Director Ogilvy.
Nowa platforma „Only nju” jest bogatsza o nowych bohaterów, którzy poprzez zabawne dialogi zdradzają, czego nie mogą znieść, w przeciwieństwie do nju mobile.
Kampania obejmuje telewizję: 5” teaser i dwa spoty telewizyjne 30”, Internet, radio oraz OOH. Agencja Ogilvy&Mather jest odpowiedzialna za kreację i strategię marki nju mobile od launchu marki w 2013r. Produkcja spotów została zrealizowana przez dom produkcyjny RedWorks.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing