Ogilvy & Mather z nową platformą dla nju mobile

1 kwietnia ruszyła najnowsza kampania dla marki nju mobile przygotowana przez agencję Ogilvy & Mather. Jest ona pierwszą  z serii realizowanych pod hasłem „Only nju”. Kampania wykorzystuje motyw znanego utworu zespołu The Platters „Only you”, który odpowiednio sparafrazowany podkreśla wyjątkowe...
O autorze
1 min czytania 2016-04-08

…oferty, dostępne tylko w nju!

W najnowszej kampanii nju mobile znów przełamuje komunikacyjne stereotypy: „Only nju” znosi abonament! Od teraz użytkownicy nju mobile, będą mieli szansę zobaczyć kwotę rachunku 0 zł, jeśli w danym miesiącu nie korzystali z telefonu, a korzystając z usługi „wszystko komórkowe za 29 zł” nie zapłacą więcej niż 29 zł miesięcznie.

”Format „Only nju” został stworzony aby powrócić do komunikacyjnych korzeni marki. Nju rzuca kolejne wyzwania polskiemu rynkowi telekomunikacyjnemu, a do tego jest synonimem prostoty i rozwiązań dopasowanych do potrzeb konsumentów. W komunikacji podkreślamy te cechy, które ma tylko nju, a dzięki powiązaniu z utworem The Platters („only nju”) zyskaliśmy łatwo zapamiętywalny motyw głęboko związany z benefitem marki” – mówi Marcin Mroczek Deputy Creative Director Ogilvy.

Nowa platforma „Only nju” jest bogatsza o nowych bohaterów, którzy poprzez zabawne dialogi zdradzają, czego nie mogą znieść, w przeciwieństwie do nju mobile.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania obejmuje telewizję: 5” teaser i dwa spoty telewizyjne 30”, Internet, radio oraz OOH. Agencja Ogilvy&Mather jest odpowiedzialna za kreację i strategię marki nju mobile od launchu marki w 2013r. Produkcja spotów została zrealizowana przez dom produkcyjny RedWorks.

Słuchaj podcastu NowyMarketing