Jej celem jest budowanie pozycji Philips jako lidera technologii LED. Kampania Ogilvy & Mather koncentrować się będzie na mediach internetowych, społecznościowych, prasie drukowanej oraz materiałach dedykowanych POS. Całość będzie również zaadaptowana dla potrzeb rynków w Czechach i Rumunii.
Ideą stworzonej przez Ogilvy & Mather kampanii, pod nazwą „Światło z natury idealne”, jest zachęcenie konsumentów do zmiany zwyczajów zakupowych w kategorii żarówek i oświetlenia LED, poprzez edukację i promocję. Przygotowany przez Ogilvy & Mather spot rozpoczynający kampanię, opowiada o tym, jak Philips stworzył żarówki i lampy LED najbardziej zbliżone do naturalnego światła słonecznego, które tak wszyscy kochamy.
Zobacz również
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
Ogilvy & Mather współpracuje z Philipsem również w zakresie promocji urządzeń do depilacji, maszynek do golenia, AGD, ekspresów do kawy Saeco i żelazek.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]