Wystarczy podczas każdej środowej rozgrywki wejść na stronę, żeby włączyć się w dyskusję z piłkarskimi legendami i co minutę wygrywać jedną z 90 nagród.
Multiscreening to trend dzisiejszej komunikacji. Kibice, oglądając mecz w telewizji, jednocześnie śledzą statystyki oraz dzielą się swoimi emocjami z przyjaciółmi, korzystając z telefonów czy tabletów. Marka Heineken, wieloletni sponsor Ligi Mistrzów UEFA, doskonale o tym wie, dlatego chce dać fanom futbolu możliwość przeżywania meczów w sposób jeszcze bardziej wyjątkowy niż zwykle. Co środę, podczas spotkań Ligi Mistrzów UEFA, na stronie liga.heineken.pl kibice będą mogli dzielić się na żywo swoimi wrażeniami z legendami piłki nożnej, takimi jak Jerzy Dudek czy Xavi Hernandez. Na przygotowanym na potrzeby akcji czacie, bezpośrednio na Twitterze czy ze swojego konta na Facebooku, będzie można zadawać piłkarskie pytania i komentować to, co dzieje się na boisku.
Zobacz również
Na stronie liga.heineken.pl na wszystkich fanów sportu czekać będzie także atrakcyjna loteria. Wystarczy sięgnąć po Heinekena i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki, żeby podczas każdego środowego spotkania wziąć udział w losowaniu 90 nagród, które rozdawane będą co minutę. Dla piłkarskich kibiców zostały przygotowane bilety na mecze półfinałowe i finał Ligi Mistrzów UEFA, konsole PlayStation 4 oraz kegi Heinekena. Strona liga.heineken.pl to również atrakcyjny portal sportowy, na którym można znaleźć aktualne statystyki, materiały video, komentarze, analizy oraz wywiady z gwiazdami najlepszych drużyn.
Wojciech Bogusz, Global Premium Brands Director w Grupie Żywiec mówi: „Po sukcesie zeszłorocznej akcji, w trakcie której każdy fan Ligi Mistrzów UEFA mógł obejrzeć dowolny mecz jedynie za koszt piwa Heineken, podając specjalny kod, zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej i umożliwić fanom piłki nożnej oglądanie Ligi jak Mistrz. W tym celu nawiązaliśmy współpracę z piłkarskimi gwiazdami, które na żywo będą dyskutować z kibicami podczas oglądania środowych meczy. Dodatkowo, ruszamy z wyjątkową loterią, w której co minutę będą do wygrania piłkarskie nagrody. Wszystko po to, aby udowodnić konsumentom, że z Heinekenem wieczory z Ligą Mistrzów UEFA są jeszcze bardziej ekscytujące”.
Kampanię wspiera reklama telewizyjna „Champion the Match”. Za zakup mediów w kampanii odpowiadał dom mediowy MediaVest. Koordynacja działań interaktywnych spoczęła w rękach agencji K2, a wsparcia PR udzieliła agencja 24/7Communication. Partnerem strategicznym kampanii jest telewizja TVP.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Promocja konsumencka trwa od 9 lutego do 6 czerwca. Więcej na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing