Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Ogólnopolska kampania #SneakerOn w Sizeer

Multibrandowa sieć salonów Sizeer prezentuje kampanię reklamową wiosennej kolekcji. Działania skupione pod hasłem #SneakerOn zakładają m.in. spoty w stacji TVN i na Player.pl oraz działania mobilne.
O autorze
1 min czytania 2015-03-23

Właścicielem sieci Sizeer jest Marketing Investment Group S.A., właściciel m.in. sieci Timberland i 50 style.

Sizeer to europejska sieć salonów multibrandowych oferujących obuwie, odzież i akcesoria z kategorii streetstyle dla młodzieży. W 2013 roku marka rozpoczęła ekspansję zagraniczną otwierając swój pierwszy sklep w Berlinie.

Core targetem Sizeer są młodzi ludzie w wieku 15-25 lat. Dlatego też, kampania promująca nową wiosenna kolekcję opiera się na spotach emitowanych w trakcie trwania najpopularniejszych, młodzieżowych programów stacji TVN tj. „You Can Dance. Po Prostu Tańcz” czy „Kuba Wojewódzki”. W trakcie trwania kolejnych odcinków, widzowie zobaczą 8-sekundowe billboardy sponsorskie. Ten sam spot wyświetlany jest także w na platformie Player.pl. 

Na czas trwania programów „You Can Dance” i „Kuba Wojewódzki”, Sizeer i TVN uruchomili także specjalne aplikacje social TV umożliwiające widzom wymianę poglądów oraz głosowanie na swoich ulubionych tancerzy z „You Can Dance” i najlepsze zespoły konkurujące w show Kuby Wojewódzkiego. Zwycięski zespół zagra na finałowym przystanku trasy Sizeer Music by MTV. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie działania przez nas podejmowane, mają na celu zmultiplikowanie kontaktu widza z marką Sizeer. Dlatego, podjęliśmy się przygotowania tej aplikacji wspólnie z telewizją TVN. To nowatorskie podejście, które daje potencjalnym Klientom naszej sieci jeszcze szersze możliwości zapoznania się z ofertą marki przy okazji rozrywki. Dodatkowo, wpisuje się to w branżowy trend multiscreeningu. Nasz target jest non stop online i korzysta z niej także w trakcie oglądania telewizji – tłumaczy Dominik Królikowski, kierownik Departamentu Marketingu w Grupie MIG.

Kampania w TVN i Player.pl potrwa do końca maja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się