Jakie zasady rządzą promocją i sprzedażą w branży farmaceutycznej? Czy marketing może pomóc przy obsłudze pacjenta? Na czym polega e-commerce i kształtowanie wizerunku? Na te i wiele innych pytań odpowiedź uzyskają uczestnicy ogólnopolskiego wydarzenia „Marketing w farmacji” organizowanego przez Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM.
Konferencja „Marketing w farmacji” pozwoli zdobyć niezbędne informacje, ułatwiające zrozumienie mechanizmów rynku farmaceutycznego. Podczas intensywnych 5 dni na uczestników czekają tematyczne webinary dotyczące różnorodnych zagadnień, co pozwoli spojrzeć na marketing wieloaspektowo. Swoim doświadczeniem podzielą się kompetentne osoby pracujące w branży. Wydarzenie nie skupia się jedynie na teoretycznej wiedzy, gdyż każdego dnia będą odbywać się warsztaty. Pokażą one jak w efektywny sposób wykorzystać zdobyte wiadomości.
Uczestnictwo w wydarzeniu daje niezwykłą szansę na uzyskanie kompleksowej wiedzy i przydatnych umiejętności. Zrozumienie roli jaką pełni marketing w farmacji z pewnością pomoże wielu osobom podczas codziennej pracy, czy też zdobywania wymarzonego stanowiska.
Zobacz również
Konferencja „Marketing w farmacji” odbędzie się w dniach 15-19 marca 2021 r. w formie online na MS Teams. Wydarzenie jest bezpłatne, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Natomiast już w ten piątek, czyli 5 lutego zapraszamy na wykład promujący wydarzenie – „EBM w marketingu farmaceutycznym” To świetna okazja, aby już teraz zacząć poszerzać swoją wiedzę!
Zachęcamy do śledzenia wydarzenia, aby być na bieżąco!
Męskie Granie prezentuje singiel 2025
NowyMarketing jest patronem medialnym konferencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing