– Nowe narzędzia, inspiracje dla kultury z innych branż i z zagranicy, badania i case studies, problemowe dyskusje – różnorodny program Konferencji Marketing w Kultu-rze buduje stałą publiczność, a dobre opinie uczestników przyciągają kolejne osoby – mówi Monika Serafin z Instytutu Kultury Miejskiej.
– W 2019 roku skupimy się na nowych trendach komunikacji z odbiorcami i zasta-nowimy się, jak instytucje i organizacje mogą skorzystać z ekonomii behawioralnej. Poruszymy tematy współpracy z biznesem, storytellingu w kulturze, finansowania społecznościowego. Nie zabraknie także prezentacji badań dot. konsumentów kul-tury – zapowiada Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej.
Zobacz również
Wśród prelegentów i prelegentek oraz prowadzących warsztaty: Paweł Tkaczyk (MIDEA), Anna Miotk (PBI), Artur Jabłoński (digitalk), Agata Grenda (Grenda. Pro-dukcja kultury), Michał Bajorek (@24hoursuccess), Katarzyna Szustow (Szustow Komunikacja), Bartłomiej Brach (PTBRiO), Anna Rzeźnik (PTBRiO), Agata Roma-niuk (Blink spark a change), Bartłomiej Raducha (WebWave CMS), Sylwia Chwala-na (Lekko o copywritingu), czy Przemysław Witka (Agile Brains).
Co roku organizatorzy zapraszają również gości z zagranicy. Pierwszym ogłoszonym prelegentem jest Hansjürgen Schmölzer. Jest menadżerem kultury, dziennikarzem, filmowcem. Został odznaczony austriacką nagrodą państwową w dziedzinie marke-tingu oraz Globe Award za najlepiej promowany projekt kulturalny na świecie (Euro-pejska Stolica Kultury Graz 2003), właściciel agencji marketingowej BSX. Tytuł jego wystąpienia to: „Dlaczego mieliby nas odwiedzać goście zagraniczni? Analiza strate-giczna dla instytucji kultury z obszarów pozametropolitalnych”
Dostępna jest ostatnia pula 100 biletów. Rejestracja na konferencję możliwa jest na stronie. Wydarzenie odbędzie się w Starym Maneżu, ul. Słowackiego 23, Gdańsk-Wrzeszcz.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dla instytucji i organizacji uczestniczących w konferencji przygotowano także kon-kurs Kulturalne Case Studies 2018! Spośród zgłoszonych kampanii jury wybierze 6 do prezentacji podczas konferencyjnego afterparty. Zwycięska kampania otrzyma statuetkę oraz nagrodę w wysokości 1 000 zł.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bilety na konferencję: 150 zł – dwa dni konferencji (7 i 8 marca 2019).
Bilety na warsztaty towarzyszące wydarzeniu wyczerpały się.
Podczas trzech poprzednich edycji konferencji (2016-2018), gośćmi wydarzenia byli, m.in.: Natalia Hatalska (hatalska infuture institute), Barbara Stawarz-Garcia (Happy con-tent), Artur Jabłoński (jablonski.com), Marcin Poprawski (UAM), Jagoda Prętnicka-Markiewicz (SentiOne), Dominik Pokornowski i Katarzyna Toczko (haipaa.com), Łukasz Maźnica (ekultura.org), Katarzyna Grabowska (Business and Culture), Mi-rosław Filiciak (SWPS), Aleksandra Czapla-Oslislo (Teatr Śląski), Małgorzata Zając (Muzeum POLIN), Cezary Chwicewski (Up To Date Festival) i wielu innych eksper-tów, badaczy i praktyków promocji i komunikacji kultury w Polsce.
Gośćmi zagranicznymi, którzy dzielili się wiedzą ze swoich krajów i instytucji, byli: Jessie Hunt (Victoria and Albert Museum), Estella Burga i Thomas Wood Näslund (Lava Bibliotek & Verkstad), Mar Dixon (organizatorka akcji #AskTheCura-tor) oraz Jonathan Goodacre (The Audience Agency).
Wystąpienia z poprzednich edycji dostępne są na kanale IKM na Youtubie.