Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Ogromne zmiany w Grupie Slow

Grupa Slow, organizator największych imprez promujących trend „slow” w Polsce, zdecydowała o ujednoliceniu nazewnictwa organizowanych wydarzeń oraz zmianie lokalizacji wszystkich edycji targów.
O autorze
1 min czytania 2020-01-14

Grupa Slow funkcjonuje od 6 lat z sukcesami realizując projekty promujące trend „Slow” w Polsce. Dotychczas odbyło się 14 edycji modowych targów o nazwie Slow Fashion, 12 lifestylowo-modowych edycji Slow Weekendu, oraz 6 edycji nadwiślańskiego targu kulinarnego Slow Market. Wraz z początkiem 2020 roku, Grupa ogłosiła, że wszystkie organizowane przez nią targi nosić będą nazwę Jestem Slow.

– Rebranding ma na celu ujednolicenie nazw naszych imprez oraz ma sprawić, że komunikacja będzie bardziej spójna, czytelna, przejrzysta i dostosowana do naszych Gości jak i wystawców. Zmiany mają też związek z dalszym rozwojem projektów Grupy Slow – powiedział Dominik Damaziak, partner w Grupie Slow.

Jedna lokalizacja, 4 eventy

Zgodnie z zapowiedziami organizatora, wszystkie wydarzenia w 2020 roku odbędą się w loftowej przestrzeni dawnej wytwórni wódek, położonej na warszawskiej Pradze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Centrum Praskie Koneser to serce odradzającej się warszawskiej Pragi. Jego charakter zdecydowanie wpisuje się w filozofię oraz idee „slow”. Mamy bardzo rozpoznawalny i pozytywnie kojarzący się wizerunek i filozofię, skierowaną w stronę odpowiedzialnej konsumpcji, lokalnych wyrobów i wysokiej jakości produktów. Na polskim rynku z roku na rok pojawia się coraz więcej marek tworzących z duchem naszej filozofii. Jest to także krok / ukłon w ich kierunku. Chcemy dać możliwość zaprezentowania się przez świadomymi konsumentami, jak największej liczbie wystawców – dodaje Dominik Damaziak.

Wiele okazji do spotkań w 2020. Znamy terminy targów

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W każdym kwartale zaplanowana jest co najmniej jedna duża impreza promująca różne dziedziny trendu „Slow”. Pierwsze tego typu wydarzenie w 2020 roku odbędzie się na Dzień Kobiet (7-8 marca br.), kolejne połączone są z muzycznym Slow Festivalem oraz Nocą Muzeów (16-17 maja). Świadome zakupy zrobimy również jesienią (10-11 października), oraz na Święta Bożego Narodzenia (12-13 grudnia). Wszystkim wydarzeniom organizowanym przez Grupę Slow towarzyszy wiele atrakcji dodatkowych m.in. warsztaty dla dzieci i dorosłych, nauka gotowania.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się