Wydarzenie zorganizowane przez znanego malarza młodego pokolenia, Dominika Jasińskiego, wsparła Grupa OKNOPLAST, wiodący producent okien i drzwi z PVC w Europie.
O wystawie OKNO na sztukę
Wystawa z cyklu „Jasiński & friends” otworzyła się po raz czwarty w galerii Amaristo z siedzibą w Teatrze Narodowym. Ideą spotkań „Jasiński & friends” jest przede wszystkim promocja polskiej sztuki, m.in.: malarstwa, rzeźby, grafiki, fotografii, a także budowanie pozytywnych relacji między środowiskami artystycznymi i instytucjami kultury a biznesem oraz indywidualnymi pasjonatami sztuki. To również doskonała okazja by przekonać się, jak różnorodna jest polska sztuka młodej generacji. Podobnie jak w poprzednich edycjach, tak i tym razem do udziału w wydarzeniu zaproszono artystów tworzących w różnych technikach plastycznych i reprezentujących ciekawe style.
Zobacz również
Otwieramy dla Państwa okno na sztukę, wpuszczając przez nie powiew świeżości i duży ładunek kreatywności. Projekt „Jasinski & friends” to dowód na to, że o polskiej sztuce możemy mówić z dumą – powiedział Dominik Jasiński, jeden z czołowych i najbardziej utalentowanych artystów młodego pokolenia oraz kurator i pomysłodawca wystawy.
Gościem specjalnym wernisażu, jaki odbył się 28 września był wybitny artysta grafik – Andrzej Pągowski. W czasie wernisażu była możliwość zakupienia prezentowanych prac, w tym plakatów Andrzeja Pągowskiego pochodzących z jego prywatnej kolekcji.
OKNOPLAST wspiera ambitne przedsięwzięcia
Podkrakowskie przedsiębiorstwo od początku angażuje się w różnego rodzaju projekty społeczno-kulturalne. Firma zwraca uwagę m.in. na nieszablonowe inicjatywy, które pozwalają rozwijać nowe pasje i umiejętności. W 2015 roku OKNOPLAST dostarczył okna i drzwi do fińskiego domku w Warszawie, należącego do stowarzyszenia „Państwomiasto”. Służy ono wszystkim tym, którzy żywo interesują się otaczającym ich światem i chcą go pozytywnie zmieniać poprzez organizację spotkań, debat, warsztatów, sesji networkingowych, a także szkoleń, pokazów filmowych i teatralnych oraz koncertów. OKNOPLAST był także partnerem Oratorium Papieskiego pt. Pielgrzym Krakowski, upamiętniającego drugą rocznicę beatyfikacji Jana Pawła II oraz 30 rocznicę jego pobytu w Krakowie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Naturalną konsekwencją zaangażowania we wspomniane projekty jest współpraca sponsorska przy wystawie „Jasiński & friends”. Tym bardziej, że OKNOPLAST znany jest nie tylko z pasji do innowacji, ale również do nowoczesnego dizajnu. Dodatkowo, jako firma, która odniosła sukces na wielu europejskich rynkach, OKNOPLAST z chęcią wspiera inicjatywy promujące rodzime marki, w tym utalentowanych polskich twórców.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wernisaż odbył się 28 września o godz. 19:00. Wystawa potrwa od 28 września do 30 października 2015 roku. Wstęp jest wolny.