W ramach współpracy agencja 24/7Communication będzie odpowiedzialna za obsługę biura prasowego, doradztwo i bieżący consulting dotyczący udziału w konkursach branżowych, nagrodach, wydarzeniach oraz partnerstwie, a także opracowanie strategii komunikacyjnej dla marki. Ponadto agencja wesprze działania firmy skoncentrowane wokół pozyskiwania nowego biznesu poprzez pozycjonowanie ekspertów firmy w mediach, jak również komunikację wydarzeń i działań CSR, w które zaangażuje się polski producent.
Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół kierowany przez Martę Jechnę (Account Manager). Współpraca została nawiązana w drodze przetargu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]