Już na początku sezonu Okocim zaprezentował swoje piwne nowości w nowej szacie graficznej opakowań, w których dominującym elementem są owoce w soczystych barwach i elementy nawiązujące do piwnych korzeni marki. Głównymi bohaterami najnowszego spotu reklamowego są smakowe piwa bezalkoholowe: Limonka z miętą 0,0%, Mango z marakują 0,0%, Ciemna Wiśnia 0,0% i Sycylijska Pomarańcza 0,0%.
Nadchodząca kampania zabierze widzów w podróż do niezwykłego, międzyczasowego świata, w którym spotkać można gości z różnych rzeczywistości. Wyśmienite piwa Okocim serwuje tam Przekocur – barman, a cała niezwykła rzeczywistość osadzona jest w barowej, charakterystycznej dla marki Okocim, przestrzeni.
Zobacz również
Takiego baru jeszcze nie było. W stworzonym przez nas świecie spotkają się różne postaci, które łączy miłość do soczyście owocowych piw Okocim i zamiłowanie do nieskrępowanego odpoczynku. To poszukiwacze miejsc, w których można z największą przyjemnością odpocząć i złapać dystans do znanej rzeczywistości. Kampanię scala hasło „Okocim sobie!”, które jest kwintesencją tego stanu rzeczy. W całej Galaktyce, a także poza nią, nie ma lepszego miejsca na swobodny i bezczasowy odpoczynek niż Okocimski bar. Taką atmosferę chcielibyśmy przenieść do obecnego świata i sprawić by smakosze piwa Okocim po wypiciu naszych owocowych piw mogli zażyć nieskrępowanego relaksu – mówi Patrycja Skierska, senior brand manager marki Okocim.
Nowy spot marki Okocim w wersjach 30 sek jest emitowany w telewizji i na platformach VOD. Za przygotowanie pomysłu kreatywnego odpowiada agencja Man at Work i Just, reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa, dom produkcyjny OTO, a dom mediowy odpowiedzialny za zakup mediów to Initaitive.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]