„Okulary robią krecią robotę!” – ruszył kolejny etap kampanii informacyjno-edukacyjnej OPTEGRA

„Okulary robią krecią robotę!” – tak brzmi hasło kolejnej odsłony kampanii informacyjno-edukacyjnej klinik okulistycznych OPTEGRA. Akcja ma za zadanie wpłynąć na wzrost świadomości pacjentów w zakresie nowoczesnych metod laserowej korekcji wzroku.
O autorze
0 min czytania 2018-12-04

Głównym bohaterem przekazu został kret. Projekty wykorzystywane w kampanii zaprojektowała agencja kreatywna Brave Brain. Są one drugą częścią kampanii „Przejdź na sokoli wzrok” realizowanej od sierpnia br.

Za zakup mediów odpowiada Personage Media Boutique Agency. Działania informacyjno-edukacyjne realizowane są głównie w mediach internetowych i prasie. Kampania wspierana jest także przez działania public relations prowadzone przez agencję public relations BWPR.

W ramach akcji „Przejdź na sokoli wzrok” pacjenci mają zapoznać się z nowoczesnymi metodami korekcji wad wzroku, a także z najnowszymi odkryciami naukowymi w dziedzinie okulistyki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj