Wybór Radomskiej na ambasadorkę Portu Łódź został poprzedzony głosowaniem internautów, którzy na fanpage’u Centrum zgłaszali swoje propozycje kandydatów na „twarz Portu Łódź”. Jednogłośnie zwyciężyła Ola Radomska, a pod postem, gdzie trwało głosowanie, pojawiło się kilkaset komentarzy Facebookowiczów: „Ależ to oczywista oczywistość, że Aleksandra Radomska!”, „Dla Radomskiej to ja nawet ze Szkocji do Was bym zajrzała”, „Po prostu Olinek najlepszy. Jak z czymś rusza to na maksa. Poczucie humoru, dystans do siebie, jak i również rożnych sytuacji. Osoba barwna, kreatywna, miło się jej słucha. Nic dodać nic ująć. Radomska na Ambasadora!”.
– Do wyboru ambasadora Portu Łódź od samego początku chcieliśmy zaangażować naszą społeczność. Jednak tak wielki i pozytywny odzew na post, w którym zapytaliśmy internautów, kogo widzieliby w tej roli przeszedł nasze oczekiwania! Lawinowo posypały się komentarze z prośbą o wybór Oli Radomskiej, odezwały się do nas osoby nie tylko z Łodzi i okolic ale także z innych miast, które bardzo cenią sobie twórczość łódzkiej blogerki. Nie ukrywam, że jesteśmy ogromnie zadowoleni z wyboru, którego dokonali internauci. Ola Radomska to niezwykła osobowość, a współpraca z nią to strzał w dziesiątkę, bardzo się cieszymy i witamy Radomską na pokładzie naszego Centrum – mówi Jagoda Olesiak, marketing manager Portu Łódź.
Zobacz również
Na Facebooku oraz stronie internetowej łódzkiego centrum handlowego pojawił się już pierwszy film z Olą Radomską w roli ambasadorki Portu Łódź, do obejrzenia pod linkiem.
– Bardzo się cieszę, z nawiązania długofalowej współpracy z Portem Łódź. Przyjęłam ten pomysł z ogromnym entuzjazmem, bo to taka współpraca idealna – w Porcie mogę załatwić wszystkie codzienne sprawunki, a dodatkowo pokazać, że to dużo więcej niż miejsce do wygodnego robienia zakupów. Mamy jesień, ludzie będą szukać alternatywnych do spędzania na zewnątrz form rozrywki, a okazji do pokazania, że w Porcie jest i będzie ich sporo, nie zabraknie. Bo pomysłów mamy naprawdę wiele – komentuje Aleksandra Radomska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce