W ramach współpracy marka opracuje jednolitą strategię obecności Serenady i Old Poland na Facebooku, uwzględniając w szczególności komunikację na dwóch profilach klienta: Kocham sery oraz Serenada.
Obsługa działań w mediach społecznościowych obejmie prowadzenie i moderowanie profilu, zarządzanie całością kampanii reklamowej, a także skuteczne angażowanie klientów, budujące lojalność wobec marek. Istotnym elementem współpracy będzie ukierunkowanie strategii na pozyskanie nowej, nieeksploatowanej dotychczas grupy docelowej, na którą otworzył się producent. SocialUp! rozpoczął też pracę nad dedykowanymi aplikacjami promocyjnymi i konkursowymi, które wspomogą realizację celów sprzedażowych Spółdzielni Mleczarskiej Spomlek, właściciela obu marek.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek wybrała SocialUp! w konkursie ofert. O wyniku zadecydowały kreatywne pomysły i nieszablonowe podejście do tematu sera i serowarstwa.