W poniedziałek od samego rana wszystkich odwiedzających stronę OleOle.pl przywitała jej nowa odsłona z tajemniczym mężczyzną, ubranym w kimono do karate w roli głównej.
Uzupełnieniem i jednocześnie rozwiązaniem zagadki jest spot reklamowy, w którym występuje karateka, wyraźnie poirytowany zbyt wysokimi cenami w konkurencyjnych sklepach. Spot promujący akcję jest zrealizowany w nieco przerysowanej i komiksowej konwencji.
Zobacz również
Chcieliśmy z przymrużeniem oka pokazać odbiorcom, że w OleOle! nie zgadzamy się na wysokie ceny. Bohater naszego spotu efektownym ciosem przebija się przez ścianę, na której wcześniej zawiesił gazetki promocyjne innych sklepów. To samo robimy z cenami konkurencji na OleOle.pl – przebijamy je i oferujemy klientom te same produkty w bardziej atrakcyjnych cenach. – RAFAŁ URTATE, MENEDŻER DS. NOWYCH MEDIÓW, OLEOLE!
Gwarancja niższej ceny
OleOle! dotrzymuje obietnicy niższych cen.
Staramy się, by nasza oferta była najatrakcyjniejsza na polskim rynku. Codziennie porównujemy ceny produktów z cenami w innych sklepach internetowych: Mediamarkt.pl, Saturn.pl, Neonet.pl, Komputronik.pl, Mediaexpert.pl, X-kom.pl. Wiele produktów w naszej ofercie jest w cenach niższych niż u konkurencji. – ANNA SZYBIAK, MENEDŻER DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO, OLEOLE!
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Jeśli jednak okaże się, że jest inaczej, OleOle! zaproponuje klientom niższą cenę produktu niż cena konkurencji. Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania online
Kampania wideo ma charakter digitalowy. Spoty reklamowe emitowane będą w portalach YouTube oraz Facebook. Tam też karatekę będzie można spotkać najczęściej. W jakich sytuacjach? Co go spotka? Niebawem ujawnimy więcej szczegółów.
Nie można zapomnieć też o tradycyjnych mediach. O akcji „prze!BIJEMY ceny innych sklepów” będzie można usłyszeć również w radiu.
Za strategię i koncepcję kampanii odpowiada agencja KISS digital, z kolei za produkcję spotu reklamowego – MANGUSTA FILM.