Olga Sobieraj, CEO Ogilvy & Mather w Polsce odchodzi z Agencji

Olga Sobieraj po ponad 16 latach pracy w Ogilvy zdecydowała się odejść z firmy. Jej dalsze plany zawodowe nie są na razie znane. Obowiązki przejmuje tymczasowo Alex Herdt szef Ogilvy & Mather CEE.
O autorze
1 min czytania 2015-05-20

„Ostatnie tygodnie wykorzystaliśmy na przekazanie Alexowi bieżącego biznesu. Agencję pozostawiam z doskonałym zespołem, który gwarantuje utrzymanie najwyższego standardu obsługi klientów”. – mówi Olga Sobieraj.

„Chciałbym podziękować Oldze za wszystkie lata pracy na rzecz naszej agencji. Zespół nie zwalnia tempa i będzie kontynuował świetnie wykonywaną pracę, która w ostatnim okresie zaowocowała zdobyciem nowych klientów, takich jak Polpharma, Huawei czy Żywiec.” powiedział Alex Herdt. „O dalszych planach personalnych będziemy informować w najbliższym czasie” – dodaje.

Olga Sobieraj związana z reklamą od ponad 16 lat. Doświadczenie zbierała w lokalnej Agencji Gruppa66, a następnie w strukturach Ogilvy w Polsce.

Pod jej kierownictwem agencja zdobyła w 2014 roku tytuł Agencji nr 2 Effie, srebrnego Lwa w Cannes oraz złotą PRową nagrodę SABRE oraz szeroko rozwinęła biznes consultingu w zakresie budowania i pozycjonowania marek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest członkiem Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, członkiem komitetu organizacyjnego Effie oraz YPO (Young Presidents Organisation).

Słuchaj podcastu NowyMarketing