Olimp Sport Nutrition realizuje międzynarodową kampanię

Kilkanaście ambasadorek i ambasadorów Olimp Sport Nutrition z Polski i zza granicy będzie w nadchodzących tygodniach udowadniać, jak wiele w życiu mogą zmienić regularne treningi.
O autorze
1 min czytania 2021-03-15

Za każdą z tych postaci kryje się inna historia. Różne były ich cele, motywacja i okoliczności pierwszego treningu. Wszystkim trening na siłowni dał dużo więcej niż idealną sylwetkę i umiejętności poprawnego wykonywania ćwiczeń. Teraz o tym opowiedzą.

Kulisy życia

W najbliższych tygodniach polscy (m.in. Mariusz Pudzianowski, Adrianna Kaczmarek, Mateusz Płachta, Szymon Łada, Wiktoria Nnaka, Kasia Dziurska) i zagraniczni (m.in. Florian Poirson, Kerry Sexton czy Marc Hector) sportowcy znajdą się pod lupą Olimp Sport Nutrition. Obserwatorzy marki będą mieli okazję bliżej poznać swoich idoli.

– Chcemy pokazać, że nasi ambasadorzy nie są jednowymiarowi. Z jednej strony jest ciężka praca, którą wykonują każdego dnia. Z tego tytułu będziemy czerpać z ich wiedzy, umiejętności i doświadczenia. Będziemy także przy ich przygotowaniach do zawodów. Jednocześnie chcemy zwrócić uwagę na codzienne życie sportowców. To osoby, które przecież mają też inne pasje, rodzinę i obowiązki. Mimo to są przykładem, jak rozpoczęcie treningów na siłowni może promieniować na rozwój sportowy, ale i osobowościowy. Chcemy, żeby to była inspiracja m.in. dla tych, którzy być może cały czas szukają motywacji do treningu. Ciężka praca popłaca, ale jak mówi sam Pudzian – samo się nic nie zrobi – mówi Kamil Gorlicki, kierownik działu Marketing Sport Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W roli głównej: Mariusz Pudzianowski

Pierwszym głównym bohaterem kampanii (od 15 marca) będzie legenda sportów siłowych – Mariusz Pudzianowski. Nie będzie to jednak zwykły tydzień z życia Mariusza. Czujne oko Olimp Sport Nutrition będzie mu towarzyszyło podczas ostatnich przygotowań do 59 gali KSW. Mariusz Pudzianowski zmierzy się na niej z „Bombardierem” – Senegalczykiem Sergine Ousmane Dia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania będzie realizowana zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Wśród głównych eksportowych kierunków znajdują się m.in. Wielka Brytania oraz Francja.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się