Olimpijska kampania reklamowa Acer Polska

Na kanale marki Acer na You Tube można obejrzeć filmowy pojedynek mistrza świata sztangistów i pretendenta do złota olimpijskiego Marcina Dołęgi, Ambasadora marki Acer, z nnajnowszym ultrabookiem Acer Aspire S5.
O autorze
0 min czytania 2012-07-18

Za koncepcję kampanii w prasie i Internecie oraz produkcję spotów nawiązujących do odwiecznej rywalizacji człowieka i maszyny odpowiada agencja kreatywna GONG. W każdym  z  sześciu  filmów  zostały  podkreślone  inne  cechy  nowej  serii  ultrabooków Acer  Aspire  S5:  mobilność,  moc,  ergonomiczność,  szybkość  reakcji,  prędkość transferu oraz siła dźwięku.

 Akcję  wspierają  działania  reklamowe  w  prasie,  radio,  punktach  handlowych, przestrzeni miejskiej oraz wizerunkowa kampania displayowa. Na facebookowym fan page’u  marki  została  również  udostępniona  aplikacja  „Dodaj  siły  Dołędze”,  dzięki której  można  wesprzeć  mistrza  w  biciu  wirtualnego  rekordu  świata  w  podnoszeniu ciężarów  i  wygrać  najnowszy  tablet  Acer  Iconia  Tab  A510.

 Działania  marketingowe  mają  na  celu  wypromowanie  nowej  linii  produktowej ultrabooków  i  propagowanie  wizerunku  Acer, jako  Oficjalnego  Partnera  Olimpiady  w Londynie oraz dostawcy sprzętu komputerowego najwyższej klasy. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj