Oliwia doświadczenie w public relations zdobywała realizując strategie komunikacyjne w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie pracowała w Biurze Komunikacji Korporacyjnej oraz była członkiem Zespołu Komunikacji Kryzysowej.
Następnie odpowiadała za komunikację Grupy PF, związanej z branżą finansową i technologiczną, do której należy m.in. start-up technologiczny Pracownia Nowych Technologii.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Oliwia ukończyła kierunek Lotnictwo na Wydziale Zarządzania i Dowodzenia w Akademii Obrony Narodowej w Warszawie.