OLX ma nowe logo – zamiast kampanii serwis wspiera walkę z koronawirusem

Nowoczesne logo, odświeżony wygląd aplikacji i jeszcze prostsza obsługa. Tak prezentuje się nowa odsłona OLXa. Co więcej, zamiast kampanii marketingowej serwis wesprze walkę z koronawirusem.
O autorze
1 min czytania 2020-05-05

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Od dziś użytkownicy, zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w opcji desktopowej, będą korzystać z jego nowej wersji. Jakie sekrety skrywa? To wszystko można odkryć bardzo szybko – wystarczy zaktualizować aplikację.

Przede wszystkim zmieniło się logo. Jest teraz bardziej nowoczesne i jednokolorowe. W ślad za nim zmienia się również gama kolorów, które odtąd towarzyszyć będą użytkownikom serwisu. Te nowe są żywe i pastelowe, a dominują grafitowy, koralowy, chabrowy i żółcień.

Na tym nie koniec estetycznych innowacji. Zmienił się bowiem również wygląd strony i aplikacji. Od tej chwili ogłoszenia można przeglądać wygodniej i w bardziej przejrzystej formie. Pojawiły się nowe ikony kategorii. Do wiadomości, obserwowanych ogłoszeń i ustawień swojego konta można się dostać szybciej, za pomocą paska umieszczonego u dołu aplikacji. Od teraz można też przeglądać obrazy wysyłane bezpośrednio w wiadomościach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wierzymy, że to zmiana na lepsze. Wszystko, co robimy, robimy po to, by pomagać Polakom dokonywać dobrych wyborów, co zresztą OLX umożliwia od dekady. Od teraz będzie się to odbywać w nowoczesnej, designerskiej wersji. Mam nadzieję, że użytkownicy szybko oswoją się z nową szatą graficzną i polubią nowe funkcje, nad wprowadzeniem których pracowaliśmy długo i skrupulatnie – mówi Michał Malewski, general manager OLXa.

Te same zmiany zostaną przeprowadzone w serwisach OLX na całym świecie, proces ma charakter stopniowy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa odsłona OLXa to również okazja do tego, by pomóc w walce z epidemią koronawirusa w Polsce. Marka przekaże do 100 tys. zł na rzecz fundacji Siepomaga.pl (1zł za każde udostępnienie posta), która prowadzi zbiórkę na wsparcie polskiej służby zdrowia w walce z epidemią COVID-19.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się