OMD (Macroscope) z innowacyjną kampanią DOOH dla McDonald’s

OMD (Macroscope) zrealizowało ogólnopolską kampanię z nośnikami DOOH, w której dynamiczna kreacja wyświetlała na bieżąco informację w minutach o czasie potrzebnym na dojazd do najbliższej restauracji z ofertą śniadaniową.
O autorze
0 min czytania 2017-05-10

Sprytnie wykorzystane dane były pozyskiwane z aplikacji Targeo oraz Google Maps.

Ponad 200 nośników wyświetlało kierowcom informacje o czasie potrzebnym na dojazd do restauracji. Kampania była emitowana tylko w trakcie dostępności oferty śniadaniowej w restauracjach. Wybrane nośniki LED znajdowały się w odległości maksimum 2 km od restauracji.

To pierwsza, zakrojona na tak dużą skalę, kampania z mechanizmem odliczającym czas w Polsce. Podczas realizacji kampanii wykorzystano nośniki Screen Network oraz z MyLED. Kreację przygotowała agencja DDB & Tribal.

Materiał z realizacji kampanii udostępniony przez ScreenNetwork:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj