OMD powołuje zespół Strategy & Growth. Na jego czele Łukasz Zaleśny

Grupa agencji mediowych OMD stworzyła w swoich strukturach nowy zespół – Strategy & Growth. Jego liderem został Łukasz Zaleśny, strategy & growth director. Do teamu dołączyła także Agnieszka Petla awansująca na stanowisko digital strategy lead oraz Anna Ćwiklińska, communication & marketing lead.
O autorze
1 min czytania 2022-01-12

Głównym zadaniem zespołu będzie budowanie silnej ekspertyzy strategicznej w ramach Grupy OMD, stworzenie i egzekucja wielowymiarowego planu jej rozwoju oraz wsparcie w tworzeniu omnichannelowych rekomendacji mediowych dla klientów. Zespół będzie także pracował nad zwiększaniem przepływu wiedzy w agencji, usprawnianiem procesów wewnętrznych oraz pozyskiwaniem nowych klientów.

– Tworzymy interdyscyplinarny zespół, do którego każdy z ekspertów wnosi inne umiejętności i perspektywę. Wierzę, że dzięki temu zbudujemy zupełnie nową wartość, która będzie wyczuwalna w projektach i kampaniach współtworzonych z naszymi klientami – komentuje Łukasz Zaleśny, strategy & growth director w OMD.

Agnieszka Petla na nowym stanowisku odpowiedzialna będzie za rozwój i optymalizację procesów digitalowych w OMD, rekomendacje i wdrożenia narzędziowe oraz doradztwo digitalowe w strategiach mediowych realizowanych dla klientów agencji.

Agnieszka Petla związana jest z OMD od początku swojej kariery zawodowej. Odpowiadała za obsługę m.in. takich klientów jak: Nissan, Renault, E. Wedel oraz Mercedes-Benz. Jest współautorką m.in. wielokrotnie nagradzanej kampanii „Nowy Mercedes EQC. Samochód elektryczny jest jak telefon” (Mercedes-Benz). Głównym obszarem zainteresowań Agnieszki Petli jest digitalizacja mediów oraz związane z tym innowacje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Anna Ćwiklińska do OMD dołączyła w październiku ubiegłego roku. W ramach zespołu Strategy & Growth będzie odpowiadała za realizację strategii marketingowej OMD, budowanie relacji z klientami oraz wsparcie działań z obszaru new business.

Słuchaj podcastu NowyMarketing