Głównym zadaniem zespołu będzie budowanie silnej ekspertyzy strategicznej w ramach Grupy OMD, stworzenie i egzekucja wielowymiarowego planu jej rozwoju oraz wsparcie w tworzeniu omnichannelowych rekomendacji mediowych dla klientów. Zespół będzie także pracował nad zwiększaniem przepływu wiedzy w agencji, usprawnianiem procesów wewnętrznych oraz pozyskiwaniem nowych klientów.
– Tworzymy interdyscyplinarny zespół, do którego każdy z ekspertów wnosi inne umiejętności i perspektywę. Wierzę, że dzięki temu zbudujemy zupełnie nową wartość, która będzie wyczuwalna w projektach i kampaniach współtworzonych z naszymi klientami – komentuje Łukasz Zaleśny, strategy & growth director w OMD.
Zobacz również
Agnieszka Petla na nowym stanowisku odpowiedzialna będzie za rozwój i optymalizację procesów digitalowych w OMD, rekomendacje i wdrożenia narzędziowe oraz doradztwo digitalowe w strategiach mediowych realizowanych dla klientów agencji.
Agnieszka Petla związana jest z OMD od początku swojej kariery zawodowej. Odpowiadała za obsługę m.in. takich klientów jak: Nissan, Renault, E. Wedel oraz Mercedes-Benz. Jest współautorką m.in. wielokrotnie nagradzanej kampanii „Nowy Mercedes EQC. Samochód elektryczny jest jak telefon” (Mercedes-Benz). Głównym obszarem zainteresowań Agnieszki Petli jest digitalizacja mediów oraz związane z tym innowacje.
Anna Ćwiklińska do OMD dołączyła w październiku ubiegłego roku. W ramach zespołu Strategy & Growth będzie odpowiadała za realizację strategii marketingowej OMD, budowanie relacji z klientami oraz wsparcie działań z obszaru new business.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing