Z początkiem kwietnia do Omnipack, specjalizującego się w logistyce dla e-commerce, na stanowisko head of data dołączył Marcin Borzoł, doświadczony manager w obszarze przetwarzania danych. Dotychczas był związany z branżą finansową oraz IT. Jako digital advisor lead w Predica (firma wdrożeniowa, partner Microsoft) oraz BI manager w Digital Care (firma ubezpieczeniowa) wdrażał nowoczesne platformy danych oraz narzędzia Business Intelligence. W Omnipack będzie odpowiedzialny za strategię i zarządzanie obszarem przetwarzania danych.
Moim celem jest wdrożenie zunifikowanej platformy danych oraz rozwój kompetencji Omnipack w zakresie zaawansowanej analityki biznesowej. Te rozwiązania pozwolą na dalszy wzrost wydajności procesów operacyjnych oraz wspomogą kadrę zarządzającą w podejmowaniu strategicznych decyzji. Docelowo chcemy wdrażać modele predykcyjne oparte o AI / machine learning – komentuje Marcin Borzoł.
Zobacz również
Stanowisko head of delivery objęła Karina Klimczak. Jej wyzwaniem w Omnipack będzie wyskalowanie zespołów i optymalizacja procesów związanych z software development. Klimczak zdobywała doświadczenie w wiodących firmach z branży IT. W ostatnim czasie współpracowała z STX Next, największym europejskim Python Software Housem, pełniła tam rolę service delivery Managera. Wcześniej była związana z firmą produktową Trans.eu, gdzie odpowiadała za planowanie i bieżącą koordynację prac 30 zespołów deweloperskich rozwijających platformę logistyczną.
Od jakiegoś czasu przyglądałam się dokonaniom Omnipack i uważam, że robi świetne rzeczy, których potrzebuje dziś (i będzie potrzebował jutro) rynek. Mam nadzieję, że wniosę do firmy wartość i wspólnie stworzymy najlepsze na rynku procesy i rozwiązania technologiczne w zakresie logistyki dla eCommerce – mówi Karina Klimczak.
Stanowisko VP sales w Omnipack objął Jakub Bączykowski – były szef Travelist i Booking w Polsce, a ostatnio dyrektor generalny grupy hotelowej Górskie Resorty. Był też odpowiedzialny za rozwój obszaru Travel w Groupon Polska. W Omnipack skupi się na strategicznym rozwoju biznesu w Polsce i za granicą.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Od początku mamy ambicję, by zbudować najbardziej niezawodną i skalowalną sieć fulfillmentową w Europie, przystosowaną do dynamicznie rozwijającego się rynku ecommerce. Ostatnie lata pokazały, że realizując zamówienia sklepów internetowych w modelu full-stack, staliśmy się rozwiązaniem logistycznym, które odpowiada na oczekiwania współczesnego biznesu online. Doświadczenie Jakuba, pomoże nam zdobywać nowych klientów i realizować oczekiwania przedsiębiorców, którzy dotąd nie korzystali z fulfillmentu – mówi prezes Omnipack, Tomek Kasperski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do zespołu dołączył też Michał Gębala – przedsiębiorca i menedżer z ponad 12-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem biznesów online. Poprzednio związany z Groupon Polska jako sales director oraz z DaWanda Polska jako country manager. W Omnipack Gębala objął stanowisko head of partnerships.