Monika Olszewska objęła stanowisko PR Konsultanta w dziale Brand & Entertainment kierowanego przez Aleksandrę Lau. Do jej zadań będzie należało realizacja kampanii konsumenckich oraz rozwijanie kompetencji zespołu w obszarach komunikacji kultury. Wiodącymi sektorami specjalizacji zespołu są: FMCG, dobra luksusowe oraz handel i sieci dystrybucji.
Monika Olszewska z branżą public relations związana jest od ponad 5 lat, jej domeną jest komunikacja korporacyjna i brandowa. Doświadczenie zdobywała m.in. w agencjach Fleishman_Hillard i Alert Media Communications, doradzając przy projektach z zakresu komunikacji korporacyjnej dla takich marek jak Phillips, Phillips Automotive, Kompanii Piwowarskiej i Goodyear Dunlop Tires Polska. Jest absolwentką Wiedzy o Kulturze na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta