Onar wprowadza na rynek własny browar Achtung

Wraz z premierą nowej płyty, Onar wprowadza na rynek własną markę piwa – Achtung. W specjalnym nagraniu artysta zdradza szczegóły związane ze współpracą z Funky Fluid. Przedsięwzięcie jest dopełnieniem akcji promocyjnej płyty „ACHTUNG”, za którą odpowiedzialna jest agencja marketingowa – Starship.
O autorze
1 min czytania 2021-09-03

Projekt „ACHTUNG” to połączenie dwóch pasji Onara: muzyki i piwowarstwa. Nowy album to otwarcie artysty na nowe brzmienia i inspiracje. Do tej pory usłyszeliśmy trzy single zapowiadające wydawnictwo – „Kortyzol” z gościnnym udziałem Kizo oraz Kabe, „Ośmiornicę” z Lipą i Paluchem oraz „Keine Grenzen” z niemieckim raperem Erabim. Płyta dostępna jest w preorderze w limitowanym rozszerzonym wariancie, do którego dołączono kolekcjonerską szklankę i podstawkę do piwa.

„ACHTUNG” na rynku ukaże się 1 października, a następnie w sprzedaży pojawi się nowa marka piwa o tej samej nazwie. Do współpracy Onar zaprosił browar rzemieślniczy Funky Fluid, a efektem jest piwo typu Hazy IPA o soczystym, tropikalnym smaku i aromacie, za które odpowiada chmiel sabro. Piwo na rynku pojawi się w specjalnie zaprojektowanej puszce, która designem nawiązuje do albumu artysty. Więcej informacji znajdziecie w zrealizowanym materiale wideo:

Funky Fluid to warszawski browar założony przez dwóch pasjonatów z doświadczeniem w branży – Michała Langiera i Karola Mizielskiego, którzy pojawiają się w nagraniu udostępnionym przez Onara. Pierwszy z nich wiele lat warzył piwo rzemieślnicze jako Langier Beer, drugi natomiast sprzedawał wszelakie piwa kraftowe. Prywatnie z artystą znają się bardzo długi czas. Jak sami mówią – „warzą piwo takie, jakie najbardziej lubią pić, a przy okazji nieustannie udoskonalają jego smak.”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcje i koordynację akcji Achtung odpowiedzialna jest agencja marketingu muzycznego Starship prowadzona przez Zbigniewa Niedziałka i Piotra Gąssowskiego. Firma zajmuje się usługami z zakresu doradztwa kreatywnego i biznesowego oraz realizuje aktywacje reklamowe oparte na zaangażowaniu artystów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się