Równolegle ubezpieczyciel prowadzi badanie, jak Polacy troszczą się o maluchy, czym jest dla nich bezpieczeństwo i jak dużo dzieci o nim wiedzą.
Za pomocą badania ankietowego PZU chce poznać świadomość dzieci i rodziców o zagrożeniach w typowych i nietypowych sytuacjach. Ci, którzy wezmą udział w badaniu, otrzymają unikatową dziecięcą opaskę „niezgubkę”. Jest wodoodporna i ma wbudowany nadajnik. Ze specjalną aplikacją na smartfony (Android i iOS) monitoruje lokalizację dziecka. Jeśli maluch oddali się zbyt daleko, aplikacja natychmiast o tym zaalarmuje rodzica. Taka metoda wsparcia bezpieczeństwa dzieci sprawdzi się przez cały rok, zarówno na wakacjach jak i feriach zimowych, pomocna będzie w centrum handlowym, na placu zabaw lub innym zatłoczonym miejscu gdzie łatwo stracić dziecko z oczu. Akcji przyświeca hasło: „Z myślą o bezpieczeństwie”.
Zobacz również
– Aplikacja wraz z opaską nie tylko, choć przede wszystkim, wspiera rodzica w monitorowaniu bezpieczeństwa dziecka. Rozwija również zaangażowanie społeczne, zachowania obywatelskie – tłumaczy Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU Życie SA. –Dzięki rozwiniętym funkcjom społecznościowym rodzic może poprosić o pomoc w odnalezieniu pociechy innych użytkowników aplikacji. To zupełnie nowe, innowacyjne podejście do tematyki bezpieczeństwa – podkreśla Aleksandra Agatowska.
Badania prowadzone będą na plażach, jak również on-line na profilach facebookowych PZU, Niestraszki i Pomoc to moc. Inicjatywa odbywa się w ramach akcji „Bezpieczne wakacje z PZU”. W tym tygodniu w Juracie, Jastarni, Władysławowie, Jastrzębiej Górze, Karwii, Łebie i Darłówku odbędą się także wydarzenia edukacyjne.
Akcję zakończy raport, który będzie zaprezentowany we wrześniu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Źródło: media.pzu.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing