Opcom dla NIVEA MEN

Agencja reklamowa Opcom zrealizowała kampanię reklamową dla marki NIVEA MEN.
O autorze
0 min czytania 2014-09-04

Kampania „Proste narzędzia do dbania o skórę” rozpoczęła się 4 września i potrwa do początku października.

Kampania ma na celu zachęcenie mężczyzn do korzystania z kosmetyków marki NIVEA i traktowania ich, jako coś, co każdy prawdziwy mężczyzna powinien mieć w łazience. Podobnie, jak posiadania prostych narzędzi remontowych, których obecność jest dla mężczyzn czymś oczywistym.

W ramach kampanii agencja stworzyła landing page, grę flash typu crazy machines, kampanię display i konkurs.  Zadanie konkursowe polega na odpowiedzi na pytanie: „Dlaczego narzędzia do dbania o skórę od NIVEA MEN są niezbędne każdemu mężczyźnie?”. Do wygrania są zestawy produktów NIVEA MEN oraz niezbędniki Leatherman Wingman.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing