Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Opcom dla Szlachetnej Paczki

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na opracowanie strategii i realizację działań kampanii e-marketingowej dla Szlachetnej Paczki.
O autorze
0 min czytania 2015-08-28

Agencja zajmie się też kreacją dedykowanego landing page`a, powstałego z okazji 15 – lecia działania projektu Szlachetna Paczka. 

SZLACHETNA PACZKA jest projektem pomocy bezpośredniej, w którym darczyńcy przygotowują paczki dla rodzin w potrzebie. SZLACHETNA PACZKA ma charakter ogólnopolski. Tylko w 2014 roku Paczka połączyła niemal 1 000 000 Polaków, a wartość społeczna projektu przekroczyła 340 mln złotych!