Opcom wygrywa przetarg dla serwisu Walutomat.pl

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej rebrandingowej marki Walutomat – lidera na rynku internetowej wymiany walut.
O autorze
0 min czytania 2014-09-11

Walutomat.pl to internetowa platforma wymiany walut, dzięki której powstał i rozwinął się w Polsce rynek wymiany walut online. Użytkownicy Walutomatu mogą bezpośrednio, między sobą wymieniać waluty obce, sami ustalając kursy, po jakich je sprzedają i kupują. Taki model działania pozwala klientom Walutomatu pominąć kosztowne pośrednictwo banków i tradycyjnych kantorów w obrocie walutowym.

W ramach kampanii, która od połowy września przebiegać będzie pod hasłem: „ Waluty lubią ruch ”, agencja przygotowała: 4 spoty reklamowe, które będą dostępne na platformie YouTube, stronę www kampanii pod adresem walutylubiaruch.pl, kreacje display oraz projekty szaty graficznej dla poszczególnych kanałowsocial: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, YouTube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj