Walutomat.pl to internetowa platforma wymiany walut, dzięki której powstał i rozwinął się w Polsce rynek wymiany walut online. Użytkownicy Walutomatu mogą bezpośrednio, między sobą wymieniać waluty obce, sami ustalając kursy, po jakich je sprzedają i kupują. Taki model działania pozwala klientom Walutomatu pominąć kosztowne pośrednictwo banków i tradycyjnych kantorów w obrocie walutowym.
W ramach kampanii, która od połowy września przebiegać będzie pod hasłem: „ Waluty lubią ruch ”, agencja przygotowała: 4 spoty reklamowe, które będą dostępne na platformie YouTube, stronę www kampanii pod adresem walutylubiaruch.pl, kreacje display oraz projekty szaty graficznej dla poszczególnych kanałowsocial: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, YouTube.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]