Zespół OS3 odpowiedzialny jest za szeroko pojęte działania digitalowe, w tym przygotowanie kampanii display’owych, skryptów video online, rozwiązania rich media oraz materiały graficzne dedykowane kanałom w mediach społecznościowych.
Agencja już zrealizowała pierwsze projekty online dla Opla – kampanie wprowadzenia na rynek nowych modeli Zafiry i Mokki X oraz kampanię wyprzedażową rocznika 2016. Ponadto zespół kreatywny odpowiedzialny jest za przygotowanie konceptu „Najlżejsza forma finansowania” do kampanii reklamowej nowego programu finansowego OPEL DRIVE PLAN dedykowanego przedsiębiorcom, a także hasło „Lepiej nie trafisz”, wykorzystane w kampanii modeli dostawczych.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Zespołem obsługującym markę kieruje Daria Fedorowicz – Account Director w OS3.