Teaser wideo, niczym prawdziwa hollywoodzka produkcja, zachęca do obejrzenia całego spotu. Tajemnicze kadry z filmu połączone z enigmatycznym tekstem sprawiają, że użytkownicy zaintrygowani historią chcą dowiedzieć się więcej. Po kliknięciu w przycisk „play” otwiera się już expand, na którym prezentowany jest pełny spot reklamowy. W ten sposób użytkownik poznaje opowieść o Michelle i Michale, bohaterach reprezentujących dwa łączące się banki.
Zawarte w kreacji stwierdzenia podkreślają nadrzędne cele kampanii pokazując, dlaczego w nowoczesnym świecie wymagane są zmiany oraz co wynika z tej sytuacji dla klienta. Wszystko utrzymane jest w nowoczesnej konwencji odnosząc się jednoznacznie do hasła przewodniego BGŻ BNP Paribas: „Bank zmieniającego się świata”. Użyte wtyczki społecznościowe umożliwiają komentowanie oraz udostępnianie kreacji innym użytkownikom. Kreację można zobaczyć w sieci Sataku.
Zobacz również