LoveBrands Relations, agencja specjalizująca się w tworzeniu i realizacji zintegrowanych strategii marketingowych będzie odpowiadała za prowadzenie biura prasowego oraz PR ekspercki. Działania media relations mają przyczynić się do zwiększenie rozpoznawalności Opóźnionysamolot.pl, kreowania wizerunku marki oraz jej ekspertów. Za obsługę komunikacyjną ze strony LoveBrands Relations będzie odpowiada
Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Agencji, Michał Łoniewski, Konsultant ds. komunikacji oraz Paulina Jabłońska, Asystent ds. komunikacji.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Bardzo cieszymy się, że na pokładzie LoveBrands Relations znalazł się Opóźnionysamolot.pl – mówi Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Relations. Wśród naszych klientów znajduje się już firma z sektora prawniczego, dlatego mamy nadzieję, że dzięki doświadczeniu i niezbędnej wiedzy współpraca z naszym nowym klientem będzie równie owocna – dodaje.
Passenger Rights to właściciel marki Opóźnionysamolot.pl, która oferuje pomoc pasażerom poszkodowanym przez linie lotnicze. Jej misją jest szerzenie świadomości prawnej podróżnych oraz wyrównanie dysproporcji pomiędzy konsumentem a przewoźnikiem. Roszczeniami pasażerów w Opóźnionysamolot.pl zajmują się doświadczeni adwokaci, specjalizujący się w szeroko pojętym prawie cywilnym z uwzględnieniem prawa lotniczego, co daje gwarancją skutecznie rozwiązanej sprawy.
Naszym celem jest pomoc pasażerom, którzy utracili połączenie lotnicze, ich lot został odwołany, opóźniony lub odmówiono im wejścia na pokład samolotu. Chcemy uświadomić wszystkich konsumentów, jakie mają prawa oraz w jaki sposób powinni do nich dochodzić. Wierzymy, że zespół LoveBrands Relations dzięki swojemu doświadczeniu i profesjonalizmowi pomoże nam w szerzeniu świadomości prawnej pasażerów oraz zachęci ich do dochodzenia swoich praw – mówi Mec. Marcin Maciejewski, Dyrektor Zarządzający marki Opóźnionysamolot.pl.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Strony nie informują, na jak długo podpisały umowę. LoveBrands Relations będzie pierwszą agencją odpowiadającą za komunikacyjną obsługę Opóźnionysamolot.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing