TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OPPO kładzie nacisk na globalną integrację marki i powołuje prezesów ds. globalnej sprzedaży oraz ds. globalnego marketingu

W ramach globalnej integracji firma OPPO tworzy nowe struktury na najwyższych szczeblach zarządu i powołuje ekspertów w swojej dziedzinie, którzy przyczynili się do ukształtowania silnej pozycji marki na rynkach azjatyckich.
O autorze
1 min czytania 2019-08-22

W ramach struktur powołani zostali na stanowiska: wiceprezesa i prezesa ds. globalnej sprzedaży – Alena Wu oraz wiceprezesa i prezesa ds. globalnego marketingu – Briana Shen. Działania te związane są z długoterminową strategią rozwoju firmy na arenie międzynarodowej, a ustanowienie nowych struktur ma na celu integrację działań globalnych i zapewnienie klientom z całego świata najwyższej jakości produktów i usług.

– W OPPO zawsze kierowaliśmy się globalną wizją, dlatego chcemy integrować nasze zasoby by zapewnić stabilny rozwój na arenie międzynarodowej. Jestem przekonany, że Alen Wu i Brian Shen z sukcesem poprowadzą nasz globalny zespół do dalszego rozwoju i tworzenia przełomowych innowacji – powiedział Tony Chen, założyciel i CEO OPPO.

Przed nominacją na nowe stanowisko Alen Wu pełnił funkcję prezesa ds. rynków zagranicznych w OPPO. Jego efektywny model zarządzania, był jednym z decydujących czynników odpowiadających za sukces OPPO podczas wprowadzenia marki na rynki zagraniczne, a także miał znaczący wpływ podczas budowania globalnego wizerunku marki. Natomiast Brian Shen pełnił funkcje prezesa ds. rozwoju biznesu w Chinach kontynentalnych, nieustannie umacniając wiodącą pozycję OPPO na chińskim rynku. Do jego sukcesów można zaliczyć liczne kampanie marketingowe oraz współpracę z wieloma wpływowymi markami z całego świata.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj