Firma nie zamyka się na żadne kraje, ale ekspansja rozpoczyna się od miejsc z dużym potencjałem. Interesujący pod tym względem wydaje się być przede wszystkim bliski wschód oraz kraje ameryki południowej.
Od początku roku udało nam się pozyskać wydawców z wielu krajów, między innymi Turcji, Rosji, a ostatnio także z Argentyny – mówi Jakub Szczepankowski, członek zarządu optAd360.
Zobacz również
Rozwój na rynkach zagranicznych wiąże się także z reorganizacją samej firmy.
Żeby móc rozwijać sprzedaż międzynarodową chętnie zatrudniamy pracowników pochodzących z krajów, w których planujemy prowadzić aktywną sprzedaż. Doskonale rozumieją specyfikę danego miejsca. To nie jest tylko kwestia języka, ale również zwyczajów, różnic kulturowych. Bardzo chętnie spotkamy się z kandydatami biegle posługującymi się językiem portugalski, ale także hiszpańskim. – podkreśla Szczepankowski
Najbliższe miesiące, to nie tylko pozyskiwanie nowych rynków, ale także wzmacnianie pozycji w Polsce. Firma sukcesywnie realizuje swoje cele sprzedażowe mimo niesprzyjającej koniunktury w branży na początku roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing