Firma zaufała oferowanej przez Optivo technologii i know-how w zakresie zarządzania i realizacji automatycznych kampanii e-mail i omnichannel marketingowych. Dzięki temu zarówno obecni, jak i przyszli architekci, projektanci, salony sprzedaży i końcowi konsumenci będą mogli korzystać ze spersonalizowanych i konkretnych informacji.
Od teraz firma GROHE, specjalizująca się w armaturze sanitarnej, wykorzystuje narzędzie optivo® broadmail do wysyłki newsletterów aż do 46 krajów na całym świecie – w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i obu Amerykach. Współpraca oparta jest na ciągłej integracji i codziennej wymianie danych z narzędziem CRM SAP, wspieranym przez standardowy interfejs Optivo. W ramach tej właśnie integracji systemów odbywa się synchronizacja danych odbiorców, a także zarządzanie kampaniami.
Zobacz również
Data-driven marketing i marketing behawioralny
Dla firmy GROHE kluczowe znaczenie w wyborze narzędzia do e-mail marketingu miała funkcja umożliwiająca prowadzenie kampanii w zakresie automatyzacji marketingu, mających na celu realizację potrzeb i zainteresowań wszystkich klientów firmy. Taką właśnie funkcję oferuje optivo® broadmail, będące częścią platformy Episerver Digital Experience Cloud™, które umożliwi firmie GROHE przeprowadzanie ukierunkowanych kampanii automatycznych i behawioralnych w 46 krajach. To z kolei pozwoli GROHE na rozpoczęcie nowej ery w komunikacji z klientami.
System zarządzania treścią i uprawnieniami jako kluczowe kryteria przy wyborze narzędzia
Zaawansowany system zarządzania treścią (CMS) oraz system zarządzania uprawnieniami związanymi z autoryzacją wspomnianej treści komunikatów, również miały decydujące znaczenie przy wyborze Optivo. optivo® broadmail pozwala bowiem na import i publikację treści newsletterów bez jakiejkolwiek wiedzy w zakresie HTML. Co więcej, system zarządzania uprawnieniami pozwala na przydzielenie poszczególnym grupom pracowników na całym świecie zróżnicowanych praw dostępu do narzędzia i jego poszczególnych funkcji.
– Współpraca z firmą GROHE jest dla nas sukcesem i przyjemnym doświadczeniem. Pracowaliśmy z wielofunkcyjnymi zespołami w obszarze digital, IT i ochrony danych, aby mieć pewność, że ich wymagania i potrzeby zostaną w pełni zrealizowane. Dla Optivo ważne było, aby firma GROHE była zadowolona i miała zapewnione wsparcie zarówno na początku współpracy z naszą firmą, jak i w przyszłości. Pozytywne podejście firmy GROHE pozwala jej zrewolucjonizować zaangażowanie swoich klientów poprzez zarządzanie kampaniami w obszarze e-mail i omnichannel marketingu, a także wzbogacić swoje cele na przyszłość w obszarze digital. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że GROHE jest jednym z naszych klientów – komentuje Thomas Diezmann, Dyrektor Zarządzający Optivo.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing