Agencja stworzyła zespół, którego głównym zdaniem będzie tworzenie strategii komunikacji zmian dla korporacji, jak również wspieranie projektów i procesów prowadzonych przez jej działy wewnętrzne – takie jak m.in. komunikacja wewnętrzna, innowacje, Human Resources czy IT.
Na czele zespołu B4C stoi Carolina Pietyra, digital strategy manager, która specjalizuje się w badaniach potrzeb klientów, projektowaniu usług (service design) oraz UX design. Ma także szeroką wiedzę i doświadczenie z zakresu opracowywania strategii i narzędzi do realizacji procesów adopcyjnych i komunikacji towarzyszącej transformacji cyfrowej. Współpracowała z takimi organizacjami, jak: Michelin, Pirelli, Castrol, Hyundai, Unilever, Mars, Auchan, Intermarche, ABB, Aviva, BNP Paribas, Crédit Agricole.
Zobacz również
– Nowa oferta to rozwinięcie naszych dotychczasowych silnych kompetencji strategicznych i komunikacyjnych, które dodatkowo wzmocniliśmy realizując projekty wewnętrzne dla korporacji różnych branż. B4C jest naszą odpowiedzią na potrzeby rynku, w szczególności dużych firm i korporacji, które teraz bardziej niż kiedykolwiek potrzebują skutecznej i przemyślanej komunikacji do pracowników – tłumaczy Joanna Kozłowska, managing director w Opus B.
Opus B 4Corporate to także tworzenie identyfikacji wizualnej dla nowo powstałych działów czy zespołów wewnątrz organizacji oraz przeprowadzanie audytów komunikacji wewnętrznej.
Dotychczas zespół Opus B przygotował kampanie wewnętrzne, employer brandingowe czy CSR dla takich marek jak: ABB, Amway, BNP Paribas czy Dräxlmaier.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing