Opus B 4Corporate – agencja uruchamia nową usługę

Opus B rozszerza portfolio swoich usług o działania strategiczno-konsultingowe oraz komunikacyjne dla dużych firm i korporacji.
O autorze
1 min czytania 2021-04-22

Agencja stworzyła zespół, którego głównym zdaniem będzie tworzenie strategii komunikacji zmian dla korporacji, jak również wspieranie projektów i procesów prowadzonych przez jej działy wewnętrzne – takie jak m.in. komunikacja wewnętrzna, innowacje, Human Resources czy IT.

Na czele zespołu B4C stoi Carolina Pietyra, digital strategy manager, która specjalizuje się w badaniach potrzeb klientów, projektowaniu usług (service design) oraz UX design. Ma także szeroką wiedzę i doświadczenie z zakresu opracowywania strategii i narzędzi do realizacji procesów adopcyjnych i komunikacji towarzyszącej transformacji cyfrowej. Współpracowała z takimi organizacjami, jak: Michelin, Pirelli, Castrol, Hyundai, Unilever, Mars, Auchan, Intermarche, ABB, Aviva, BNP Paribas, Crédit Agricole.

– Nowa oferta to rozwinięcie naszych dotychczasowych silnych kompetencji strategicznych i komunikacyjnych, które dodatkowo wzmocniliśmy realizując projekty wewnętrzne dla korporacji różnych branż. B4C jest naszą odpowiedzią na potrzeby rynku, w szczególności dużych firm i korporacji, które teraz bardziej niż kiedykolwiek potrzebują skutecznej i przemyślanej komunikacji do pracowników – tłumaczy Joanna Kozłowska, managing director w Opus B.

Opus B 4Corporate to także tworzenie identyfikacji wizualnej dla nowo powstałych działów czy zespołów wewnątrz organizacji oraz przeprowadzanie audytów komunikacji wewnętrznej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dotychczas zespół Opus B przygotował kampanie wewnętrzne, employer brandingowe czy CSR dla takich marek jak: ABB, Amway, BNP Paribas czy Dräxlmaier.

Słuchaj podcastu NowyMarketing