Opus B Brand Design członkiem EPDA

European Packaging Design Association zrzesza blisko 70 firm projektowych z 17 krajów Europy. Teraz do grona dołącza agencja Opus B Brand Design.
O autorze
1 min czytania 2018-02-27

Członkowie EPDA to agencje brand design oraz eksperci zajmujący się projektowaniem w branży packaging i brand design. Stowarzyszenie powstało w 1990 roku. Było odpowiedzią na potrzebę czołowych europejskich projektantów, aby stworzyć międzynarodowe forum, na którym designerzy mogliby dzielić się opiniami i doświadczeniami dotyczącymi projektowania marek.

Jesteśmy dumni, że Opus B Brand Design dołączył do naszego grona. Poznaliśmy agencję jako zespół profesjonalnych i kreatywnych osób, które zostały nagrodzone złotą i brązową statuetką w konkursie EPDA Award Future Packaging 2017 – MÓWI CLAUDIA JOSEPHS, GENERAL MANAGER EPDA.

EPDA promuje design w środowisku biznesowym, patronując najważniejszym konkursom związanym z designem: Red Dot Design Award czy Brand Identity Grandprix. Współpracuje także z Pentawards, The Dieline oraz licznymi uczelniami, kształcącymi designerów.

Stowarzyszenie regularnie organizuje spotkania designerów, międzynarodowe wymiany i warsztaty edukacyjne, a dwa razy w roku kongresy, za każdym razem w innym europejskim mieście.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Członkostwo w EPDA to doskonały sposób na wymianę doświadczeń, wiedzy i opinii na temat kluczowych wyzwań, jakie stoją przed nami i naszymi sąsiadami z całej Europy. Wierzę, że zaangażowanie w organizację pomoże w sprawniejszej wymianie inspiracji i narzędzi ułatwiających prowadzenie biznesu – MÓWI PAWEŁ FREJ, BRAND DESIGN DIRECTOR W OPUS B BRAND DESIGN.

W Polsce EPDA współpracuje z Klubem Brand Design, który działa w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, którego Opus B Brand Design również jest członkiem. Stowarzyszeniem zarządzają Małgorzata Leniarska (Co-President) oraz Renne Angelvuo (Co-President).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się