Członkowie EPDA to agencje brand design oraz eksperci zajmujący się projektowaniem w branży packaging i brand design. Stowarzyszenie powstało w 1990 roku. Było odpowiedzią na potrzebę czołowych europejskich projektantów, aby stworzyć międzynarodowe forum, na którym designerzy mogliby dzielić się opiniami i doświadczeniami dotyczącymi projektowania marek.
– Jesteśmy dumni, że Opus B Brand Design dołączył do naszego grona. Poznaliśmy agencję jako zespół profesjonalnych i kreatywnych osób, które zostały nagrodzone złotą i brązową statuetką w konkursie EPDA Award Future Packaging 2017 – MÓWI CLAUDIA JOSEPHS, GENERAL MANAGER EPDA.
Zobacz również
EPDA promuje design w środowisku biznesowym, patronując najważniejszym konkursom związanym z designem: Red Dot Design Award czy Brand Identity Grandprix. Współpracuje także z Pentawards, The Dieline oraz licznymi uczelniami, kształcącymi designerów.
Stowarzyszenie regularnie organizuje spotkania designerów, międzynarodowe wymiany i warsztaty edukacyjne, a dwa razy w roku kongresy, za każdym razem w innym europejskim mieście.
– Członkostwo w EPDA to doskonały sposób na wymianę doświadczeń, wiedzy i opinii na temat kluczowych wyzwań, jakie stoją przed nami i naszymi sąsiadami z całej Europy. Wierzę, że zaangażowanie w organizację pomoże w sprawniejszej wymianie inspiracji i narzędzi ułatwiających prowadzenie biznesu – MÓWI PAWEŁ FREJ, BRAND DESIGN DIRECTOR W OPUS B BRAND DESIGN.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W Polsce EPDA współpracuje z Klubem Brand Design, który działa w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, którego Opus B Brand Design również jest członkiem. Stowarzyszeniem zarządzają Małgorzata Leniarska (Co-President) oraz Renne Angelvuo (Co-President).
Słuchaj podcastu NowyMarketing