Zadaniem postawionym przed agencją było stworzenie nowego systemu komunikacji marki VELUX w punktach sprzedaży. W ramach projektu uporządkowano materiały POS, które prowadzą klientów ścieżką – od ulicy, przez wejście do punktu handlowego aż do Strefy Doświadczeń. Dzięki temu klienci mogą w pełni zapoznać się z ofertą i zaletami produktów VELUX.
– Najbardziej zależało nam na tym, aby zmaksymalizować doświadczenie klienta podczas pobytu w miejscu ekspozycji, zwłaszcza w momencie, kiedy nie może liczyć na pomoc doradcy. Cel, jaki postawiliśmy sobie przy przygotowywaniu materiałów POS, to zachęcanie odwiedzających hurtownie do korzystania z najprostszego rozwiązania, czyli używania swojego telefonu i doświadczenia za jego pomocą wszystkich zalet danych produktów – tłumaczy Piotr Olszewski, general creative director w Opus B.
Zobacz również
Klasyczne materiały POS zostały wsparte dedykowanym narzędziem, jakim jest Progresive Web App. Dzięki aplikacji klient może sprawdzić, jak w praktyce wyglądają rozwiązania firmy w zakresie doświetlenia lub zaciemnienia pomieszczeń oraz redukcji temperatury.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]