Opus B przygotuje identyfikację wizualną Miasta Krakowa

Agencja Opus B została wyłoniona na podstawie zapytania ofertowego, do przygotowania systemu identyfikacji wizualnej Miasta Krakowa.
O autorze
1 min czytania 2017-03-08

Prace nad odświeżeniem logo trwały 6 miesięcy i były prowadzone przez Dorotę Kozak ze Studio Kozak. Kolejnym etapem był projekt nowego systemu identyfikacji wizualnej.

Nowy system identyfikacji wizualnej Miasta Krakowa został oparty na planie miasta, a sama idea powstała na bazie funkcjonującego choć odświeżonego logo. Projekt  przedstawia Kraków z innej perspektywy, podkreśla charakterystyczne założenia urbanistyczne miasta oraz jego wyjątkowość i złożoną strukturę.

–  Z drugiej strony zależało nam na podkreśleniu lokalności. Kraków to miasto, które budują ludzie, wydarzenia, przeszłość i teraźniejszość. To przecież mieszkańcy tworzą dynamiczną strukturę, która szybko się zmienia i rozrasta – tłumaczy Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B.

Koncepcja nowej identyfikacji wizualnej ma osadzać istniejący już logotyp oraz podążać za coraz bardziej postępującą digitalizacją, wymuszającą uproszczenie i przejrzystość komunikacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy system to wspólny mianownik dla wszystkich działań komunikacyjno-promocyjnych realizowanych przez miasto. Pozwoli podkreślić szerokie spektrum działań realizowanych przez różnorodne jednostki organizacyjne Krakowa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się