Prace nad odświeżeniem logo trwały 6 miesięcy i były prowadzone przez Dorotę Kozak ze Studio Kozak. Kolejnym etapem był projekt nowego systemu identyfikacji wizualnej.
Nowy system identyfikacji wizualnej Miasta Krakowa został oparty na planie miasta, a sama idea powstała na bazie funkcjonującego choć odświeżonego logo. Projekt przedstawia Kraków z innej perspektywy, podkreśla charakterystyczne założenia urbanistyczne miasta oraz jego wyjątkowość i złożoną strukturę.
Zobacz również
– Z drugiej strony zależało nam na podkreśleniu lokalności. Kraków to miasto, które budują ludzie, wydarzenia, przeszłość i teraźniejszość. To przecież mieszkańcy tworzą dynamiczną strukturę, która szybko się zmienia i rozrasta – tłumaczy Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B.
Koncepcja nowej identyfikacji wizualnej ma osadzać istniejący już logotyp oraz podążać za coraz bardziej postępującą digitalizacją, wymuszającą uproszczenie i przejrzystość komunikacji.
Nowy system to wspólny mianownik dla wszystkich działań komunikacyjno-promocyjnych realizowanych przez miasto. Pozwoli podkreślić szerokie spektrum działań realizowanych przez różnorodne jednostki organizacyjne Krakowa.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing